Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / PR

Вземи в gLOG
08 Октомври 13, 14:42 / Автор: United Partners
Топ комуникационни експерти дискутират темата „Как успешно да мобилизираме обществените реакции в Интернет?“ на международна конференция
Специалистите по комуникации са изправени пред много предизвикателства, тъй като начинът, по който хората общуват, създават и получават съобщения, драстично се променя. Кристоф Жинисти, водещ международен PR експерт и специалист по социални медии, управление на репутацията и кризисни комуникации и Президент на IPRA за 2013 г. ще анализира основните фактори в поведението на „тълпите“ на предстоящата регионална конференция на IPRA (Международната Асоциация за Връзки с обществеността), която ще се проведе на 6-ти ноември 2013г. в гр. София.
Специалистите по комуникации са изправени пред много предизвикателства, тъй като начинът, по който хората общуват, създават и получават съобщения, драстично се променя. Кристоф Жинисти, водещ международен PR експерт и специалист по социални медии, управление на репутацията и кризисни комуникации и Президент на IPRA за 2013 г. ще анализира основните фактори в поведението на „тълпите“ на предстоящата регионална конференция на IPRA (Международната Асоциация за Връзки с обществеността), която ще се проведе на 6-ти ноември 2013г. в гр. София.

В своята презентация Жинисти ще анализира основни предизвикателства пред съвременните специалисти по управление на репутацията. Той ще наблегне на механизмите, по които в обществото се създават убеждения и нагласи по даден въпрос и ролята на Интернет в този процес. Не по-малко важна е и емоционалната връзка между марката и нейните потребители като решаващ фактор за взаимодействието помежду им. Президентът на IPRA ще разкрие и какво мобилизира обществените реакции в социалните медии и как те могат да бъдат използвани в комуникационните стратегии на компаниите.

Конференцията „Силата на интелигентните комуникации“ поставя фокус върху дигиталната революция и промените на PR бизнеса и комуникациите в условията на променящата се среда. Събитието ще събере топ лидери от сектора на комуникациите, представители на чуждата дипломация у нас, представители на медиите и специалисти по PR, маркетинг и стратегически комуникации от България и Централна и Източна Европа.

Ранни записвания с 20% отстъпка могат да бъдат направени до 15-ти октомври на следния линк: http://www.ipra-cee.com/checkout/.

Конференцията ще открие Алистър Кембъл (Директор стратегически комуникации на кабинета на британския премиер Тони Блеър в годините 1997 – 2007) и ще се включат редица глобални лидери в сферата на комуникациите. Повече за програмата и говорителите на конференцията, можете да намерите ТУК

Следете ни за новости и на Facebook и Twitter.

За Кристоф Жинисти:
Кристоф Жинисти е водещ международен PR експерт и специалист по социални медии, управление на репутацията и кризисни комуникации и Президент на IPRA за 2013 г. Жинисти има богат опит в големи консултантски агенции във Франция, където е работил за марки като Apple, Amazon, Deloitte, Allianz. Има собствен блог www.ginisty.com, пише редовно за L’Express.fr и е търсен телевизионен коментатор относно обществените и политически комуникации в страната. Основател е и на организцията „Интернет без граници“ (Internet sans frontières), чиято основна цел е да се бори за свободата на словото в онлайн средата.

За IPRA:
IPRA е единствената в света международна асоциация за индивидуално членство на специалисти в сферата на връзките с обществеността. Асоциацията предлага възможност за комуникация с голям брой висши мениджъри и специалисти в сферата на бизнеса, образованието, неправителствения сектор и публичните комуникации от над 100 държави. IPRA има повече от 50 годишен опит в насърчаването на професионалното развитие. Създател е и организатор на световните Златни награди за отличие (Golden World Awards for Excellence).

За Юнайтед Партнърс:
Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани PR агенции, която предлага пълно комуникационно обслужване. През последните петнадесет години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, а през последната година и дигитални кампании за водещи компании в различни сфери като Procter & Gamble, IBM, ING Life, Western Union, UNICEF, Nestle, Johnson WAX, Intel, Фондация „Димитър Бербатов” и др. През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на PR, сред които златната награда на IPRA в категория „Най- добра корпоративна PR кампания” с проекта “BGTeen.info”, реализиран за Procter & Gamble. Повече информация на: www.united-partners.com.

За Контакти: elena.yordanova@united-partners.com

Източник: http://united-partners.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1119