Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Бизнес

Вземи в gLOG
15 Октомври 13, 18:55 / Автор: Телепол
Кое направи охранителните услуги търсени?
Според национално изследване на престъпността, за последните 10 години домовите кражби имат увеличение с 11%, а тези на прилежащи помещения - с 44%. Трябва да отбележим, че цифрите са значително по-високи, защото е отчетена една внушаваща степен на недокладване (незаявяване) на тези престъпления в полицията – около 40%. Как хората могата да изберат охранителна компания, на която да се уверят и да защити имуществото им, вижте по-долу.
Според национално изследване на престъпността, за последните 10 години домовите кражби имат увеличение с 11%, а тези на прилежащи помещения - с 44%. Трябва да отбележим, че цифрите са значително по-високи, защото е отчетена една внушаваща степен на недокладване (незаявяване) на тези престъпления в полицията – около 40%.

Поради демографския срив, икономическата миграция, както и поради активността в придобиването на повече от едно жилище, нараства делът на необитаемите жилища и на тези за временно обитаване – вили и къщи в приградските райони, курортни (сезонни) имоти, селски къщи. Те са застрашени както от кражби на вещи и имущество, така и от пожар, наводнение, вандалски прояви, повреждане на постройки, огради, електрическа и водна инсталация и други.

Тези и много други фактори карат българите да мислят все по-често за опазване на имуществото си. Но не само в посока на застраховането му и възможността за изплащане на обезщетение, а и за опазването му от посегателства, повреди и кражби.

За радост, пазарът предлага достатъчно държавни, общински и частни органи, организации и дружества, доставящи охранителни услуги и борещи се за доверието на клиентите. Независимо от решението на държавата да освободи част от този пазарен сегмент, нелоялната конкуренция и явните манипулации на процедурите по обществените поръчки, секторът на частната охранителна дейност е наситен с над 800 фирми, които се състезават за преразпределение на пазарните квоти. Но същото това многообразие предполага и риск от неинформиран избор, от създаването на необосновани очаквания, а от там и неудовлетвореност от качеството на услугата.

"Националната агенция за сигурност ТЕЛЕПОЛ заложи на развитие в качество чрез високи технологии. Tова не само оптимизира процесите по охраната на обектите, но повиши удовлетвореността и качеството на обслужване на клиентите ни, позволи да предлагаме на пазара най-доброто отношение "цена-качество" на най-масовата услуга -охрана със сигнално охранителна техника (СОТ) и реакция на автопатрули. Иновативният подход, прозрачността и доказуемостта на действията ни, ниският праг на инвестицията ни позволява бързо навлизане в нови територии. Извървяхме дълъг път, все още считаме, че не сме постигнали съвършенство, но посоката ни е правилана." категорично споделя Стоян Ганев, управител на ТЕЛЕПОЛ ЕООД - гр. Шумен (www.telepol.com).

И поставя пет въпроса, койито всеки клиент би следвало да си зададе, когато избира своя доставчик на охранителни услуги:

Kак ще докажете това, което обещавате?

Искайте, търсете доказателства за обещаното от охранителите време за реакция на алармен сигнал, за извършеното посещение на вашия обект, за всички извършени действия в обекта. Настоявайте за записи, снимки, архиви на сигнали, съобщения на мобилни телефони, достъп през Интернет и други за обективизация на действията на системата.

Как ще се грижите за мен и дома ми?

Не се задоволявайте само с това, че ще бъдат монтирани датчици на определени места и след това ще виждате момчетата от автопатрулите. Поискайте обяснение за заплахите, идентифицирани в обекта ви, каква е вероятността (риска) за тях, как всяко монтирано техническо устройство намалява риска от посегателство. Искайте да ви обучат да работите със системата, всички, които имате достъп до жилището. Проследете колко и какви срещи имате с оперативния, техническия и административния персонал, да не се окажеат само тази за събиране на месечната такса.

Обезщетение или неустойка ми предлагате?

Често охранителните фирми обещават нереално високи обезщетения за преки имуществени вреди. Те, по същество извършват неявно застраховане на вещите ви, без да имат необходимите права и лицензии. Важният въпрос тук е не каква сума за обезщетение ви предлагат, а колко и какви обезщетения са изплатили по щети в обектите. Настоявайте за неустойки при неизпълнение на клаузите по договора за охрана, дори в дома ви да няма щети.

Как е организирана дейността по охраната?

Тривиалното обяснение за излъчване на сигнал за аларма и моменталната реакция на автопатрулен екип вече не е задоволително. Услугата за охрана със СОТ е високотехнологична. Тя предполага иновиране не само в устройствата за детекция, а и в оптимизиране и резервиране на каналите за връзка с централните съоръжения, в автоматизация на определянето на подходящите местостоянки на автомобилите (изходната точка за реакция), в целеразпределението, целеуказването и навигацията на придвижване на автомобила. Това е свързано с големи инвестиции в компютри, специализиран софтуер и комуникационни устройства, но е мерило за професионалното отношение към производството на услугата.

Защо цената е такава?

Нормалната ни реакция за търсене на ниски цени е обяснима – оптимизиране на разходите. Нивото на цените за тази услуга е сравнително измеримо с тези за кабелна телевизия, телефонна такса и други комунални услуги. Затова, искайте да ви докажат защо предлаганата цена е толкова висока или ниска. Ако ви предложат цена от 15 лева месечна такса, попитайте какво биха ви доставили за 20 лева. „Същата услуга на по-ниска цена” е много съмнително обяснение, защото печалбата е калкулирана в други пера – завишена цена при закупуване на техниката, допълнителна такса за инсталация, такса за планови и аварийни обслужвания и т.н.

Или както казват от Телепол – “Аз съм отговорен за имота си и не мога да оставя нещата на случайността и късмета!"

За Контакти: s.ganev@telepol.com

Източник: http://telepol.com/

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1337