Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Информационни технологии

Вземи в gLOG
16 Октомври 13, 14:04 / Автор: composity.com
Кои въпроси, трябва да си зададем преди да предприемем изработка на нов сайт или смяна на стария?
Една интересна и практична статия, анализираща проблемът, когато имаме голям избор и до какво води това? Представени са и предимства и недостатъци на конкретен избор.
Статията е първата от поредица "За и в ползва на всички Online потребители"

Статиите се подготвят с помощта на фирма Composity.com

Надяваме се да намерите материала интересен и да го публикувате за Вашите читатели.
Успешна седмица

Силвия


Кои въпроси, трябва да си зададем преди да предприемем изработка на нов сайт или смяна на стария?
Източник на данните – Composity.com.

1. Каква ще бъде ролята на сайта?
Безспорно, едно от първите неща, от които се интересуваме, когато тръгнем да си правим сайт, е колко ще ни струва? Проучваме фирмите и изпращаме запитвания. Получаваме десетки оферти за цени от 10 до 10 000 лв. Питаме се как може цената на едно нещо да е в толкова широк диапазон? Може би е въпрос на качество, марка, технология или функции?
Тогава всъщност се замисляме за какво „аджеба“ искаме да използваме нашия сайт – да покажем пред конкурентите си, да продаваме, да рекламираме или просто да имаме, защото „знаеш ли“ всички имат. Тоест презентационен или продаващ уеб сайт ни трябва?
За търговците е ясно – целят да продават стоките и услугите си. Значи им трябва сайт с онлайн магазин. Други искат да се рекламират в мрежата. Всички останали търсят дом в интернет, пространство и красива визитка.

2. Как и какво да изберем?
След като знаем каква точно ще бъде ролята на сайта ни, трябва да решим как той ще бъде разработен (Система за управление на съдържанието (Composity CMS).
От тук имаме две възможности – избираме сами да измислим всичко, да работим с агенция, която вярно ще работи по нашите изисквания, но ще ни струва много. И се примиряваме се с факта, че времето за изработка ще бъде много дълго, бюджета голям и нервите много. Рискуваме да има дупки в комуникацията, незадоволителен краен резултат и недоволен потребител.
Втори вариант – избираме готово онлайн решение, което на 80 % процента отговаря на желанията ни, но притежава всички необходими функции в себе си. „Примиряваме се с факта“, че сайта може да започне работа веднага, цената е изключително ниска (8 евро на месец) и си остава константа, не се променя по неразбираеми за нас причини, сами може да създадем и настроим всичко, без да зависим от трето лице.
Вариант N2 сякаш звучи по-добре? Но възможно ли е и какви са рисковете?
Така сега … какви са тези Онлайн Composity решения?
Това са т.нар., с модерната тези дни дума, Cloud решения или онлайн базирани продукти. Означава, че не се закупуват лицензи за тях, а те се използват като услуга и се заплаща за тях на месечна база (или така нареченото SaaS – Software as a Service). Ниската цена обаче идва не от това, а от начина по-който е разработена самата система - всеки може сам да конфигурира и построи сайта си, на база предварително заложени темплейти и описани стъпки.

3. Предимства VS Недостатъци?
Предимства:
- Надежден хостинг вкл. в цената
- Вграден блог с новини
- Интегриран онлайн магазин
- Интеграция със социалните мрежи и събиране на последователи
- Готови шаблони и темплейти
- Качествена и бърза поддръжка
- Достъп до системата, от която и да е точка на света;
- Стоките и услугите Ви са достъпни 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата;
- Достъпни цени;
- По-ниски разходи за поддръжка;
- Не е нужно инсталиране на компютър

Недостатъци:
- Ограничени възможности за избор от готовите шаблони. Обикновено разполагате с ограничен брой визии, от които трябва да избирате.
- Не бихте могли да се правите с по-сложни персонализации сами и трябва да се обърнете към специалист

Очаквайте продължение на темата – „Размисли и страсти за Електронния магазин и нужен ли ни е?“

За Контакти: info@composity.com

Източник:
www.composity.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.133