Жан-Пол Агон, председател и изпълнителен директор на L'Oreal обяви новата политика на компанията, която цели до 2020 г. да постави акцент върху екологията, като същевременно следва своите бизнес стратегии.
Постигане на устойчиво развитие
Амбицията наL'Oreal е да достигне 1 милиард нови потребители в цял свят, като тази стратегия за универсализация цели да откликне на всички нужди, свързани с мъжката и с женската красота. Част от стратегията за развитие на Групата е ангажиментът за увеличаване на производството с по-малко последствия за околната среда, както и ангажиране на потребителите, които са в сърцето на този бизнес, да правят по-устойчив избор, като им се предлагат не само по-екологични, но и по-желани от тях продукти. За постигането на тази цел L'Oreal се ангажира да подобрява всяка стъпка, от изследването до експлоатацията, като същевременно споделя своя растеж с общностите, на които оказва влияние чрез „Ние споделяме красотата с всички“ (“Sharing beauty with all”).
Жан-Пол Агон сподели: „L'Oreal има силно наследство в устойчивото развитие и цялостна амбиция за бъдещето. Горди сме да обявим „Ние споделяме красотата с всички“, нашата устойчива политика за 2020 г. Ние вярваме, че потребителите са в „сърцето“ на нашия стремеж към устойчивост, и искаме да достигнем следващите милиард потребители, въздействайки положително на света. Като завишаваме устойчивите иновации в нашия бизнес и оползотворим силата на нашите марки в информирането на потребителите, ние ще промотираме устойчивото развитие и ще насърчим потребителите да направят по-устойчив избор“.
Тези задължения са резултат от двугодишен обмен с различни заинтересовани страни по целия свят. L'Oreal ще докладва често за напредъка на всяка цел с помощта на панел от независими оценяващи, оглавен от Хосе Мария Фигуерес, авторитет в света на устойчивостта, и състоящ се от международни експерти .
„НИЕ СПОДЕЛЯМЕ КРАСОТАТА С ВСИЧКИ“ – ПОЛИТИКА В ЧЕТИРИ ОБЛАСТИ:
1. Устойчиви иновации – до 2020 г. ние ще въвеждаме иновации, така че 100% от продуктите ни ще имат полза за обществото или за околната среда.
Всеки път, когато ние откриваме или актуализираме продукт, ще подобрим екологичния или социалния профил по следните критерии:
o Новата формула намалява екологичното въздействие.
o Новата формула използва възобновяеми суровини, придобити устойчиво, или суровини, получени от зелена химия.
o Новата опаковка има подобрен екологичен профил.
o Новият продукт има положително социално въздействие.
2. Устойчиво производство – до 2020 г. ние ще намалим нашия екологичен отпечатък с 60%, като същевременно носим красота на един милиард нови потребители.
o Ние ще намалим нашите СО2 емисии във фабриките и дистрибуторските ни центрове с 60% в абсолютни стойности, на база 2005 г.
o Ние ще намалим нашето потребление на вода с 60% на завършен продукт, на база 2005 г.
o Ние ще намалим отпадъците с 60% на завършен продукт, на база 2005 г.
o Ние ще намалим нашите СО2 емисии от транспортирането на продуктите с 20% на завършен продукт, на база 2011 г.
3. Устойчив живот – до 2020 г. ние ще дадем възможност на всеки потребител на L’Oréal да направи своя устойчив потребителски избор, като същевременно повишаваме красотата на планетата.
o Ние ще използваме инструмент за оценка на продукта, за да изчислим екологичния и социалния профил на 100% от новите ни продукти, и за всички марки ще бъде предоставена тази информация, за да могат потребителите да направят устойчив избор за начина си на живот.
o За всички марки на L'Oreal ще бъде преценено къде имат най-голямо екологично и социално въздействие, за да се подобри техният екологичен отпечатък. За всяка марка ще се докладва за прогреса й относно това, доколко е повишена осведомеността към нея от страна на потребителите с устойчиви навици.
o Нашите потребители ще имат възможността да въздействат на устойчивите ни действия чрез нашия потребителски устойчив панел.
4. Устойчиво развитие
a. Служители: До 2020 г. служителите на L'Oreal ще имат достъп до здравеопазване, социална защита и обучение където и да са по света.
o Ние ще предоставим здравно осигуряване на служителите, което е приведено в съответстие с най-добрите практики в държавата, в която се намират.
o Ние ще предоставим финансово осигуряване на всички служители, ако възникнат непредвидени събития като неспособност или трайна нетрудоспособност.
o Всеки служител на L'Oréal ще има достъп до поне едно обучение на година, където и да се намира по света.
б. Доставчици: До 2020 г. 100% от нашите стратегически доставчици ще участват в нашата устойчива програма.
o Всички стратегически доставчици ще бъдат оценени и подбрани по социални и екологични характеристики.
o Всички стратегически доставчици ще са извършили самооценка на своята устойчива политика с подкрепа от наша страна.
o Всички доставчици ще имат достъп до средствата за обучение на L'Oreal за подобряване на своите устойчиви политики.
o 20% от стратегическите доставчици ще бъдат свързани с нашата програма за солидарност.
в. Общността: До 2020 г. ние ще предоставим възможност за работа на повече от 100 000 души от общности в неравностойно положение, еквивалентно на размера на нашата работна ръка по целия свят.
Ние ще постигнем нашата цел чрез програми в следните области:
o Източник на солидарност (“Solidarity sourcing”)
o Включено разпределение
o Професионализация на красотата
o Менторство и образование на общностите
o Работа за хора с увреждания и по-слабо представени социално-етнически групи.
За да разберете повече за „Ние споделяме красотата с всички“ (“Sharing beauty with all”) и за предишни постижения в устойчивостта на L'Oreal www.loreal.com/sharingbeautywithall
За L'Oreal
L'Oreal най-водещата компания за красота в света, се посвещава на красотата във всичките й форми по целия свят повече от 100 години и е изградила уникално портфолио от 28 международни, разнообразни и допълващи се марки. С продажби в размер на 22,5 милиарда евро за 2012 г., в L'Oreal работят 72 600 души по целия свят. През 2013 г. институтът „Етисфер“, водещ международен мозъчен тръст за бизнес етика, корпоративна социална отговорност и устойчивост, отличи L'Oreal като една от най-етичните компании в цял свят. Това е четвъртият път, в който L'Oreal получава това отличие. www.loreal.com
За допълнителна информация, моля, свържете се с
M3 Communications Group, Inc., тел. 02/818 70 10, press@m3bg.com. |