Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Бизнес

05 Декември 13, 16:41 / Автор: United Partners
P&G обявява прогрес в постигане на целите си за природна и социална отговорност за 2020 година в доклада си за устойчиво развитие
Компанията обявява значително намаляване на големи производствени отпадъци
Procter & Gamble обяви 15-тия си годишен доклад за устойчиво развитие като демонстрира ангажираността на компанията да помага на хората по целия свят да живеят по-добър и устойчив живот, чрез интегриран подход при природната и социална отговорност. Докладът включва резултатите от устойчивото развитие на Procter & Gamble в целия свят през последната фискална година и етап от постигнатите цели в природната и социална сфера за 2020г.

„Ангажираността на P&G да постига поставените цели за природна и социална отговорност всяка година не просто оказва влияние на хората и околната среда, но и продължава да подобрява бизнеса на компанията и да подкрепя всички звена на развитие в нея“ – казва Лен Сойер, Вице-президент по устойчиво развитие в P&G. “Всеки ден се вдъхновяваме да създаваме иновативни продукти, които помагат на хората да живеят по-устойчиво, като в същото време пестят от цената, благодарение на еко-ефикасността им.“

Докладът показва напредъка в сферите на устойчивото развитие на P&G, които включват: запазване на ресурси, възобновяеми ресурси, стойност от отпадъци, комфорт у дома и здраве и хигиена. Тази година P&G обявява значително намаляване на отпадъци, вода, въглероден диоксид и енергия – и четирите представляват основни производствени следи за компанията. Акцентите от тазгодишния доклад включват:

Запазване на ресурси, намаляване на влиянието върху околната среда
• Чрез информиране на потребителите си и партньорства с доставчици на перални машини, P&G са спомогнали количеството пране, измито със студена вода, да нарасне от 38% на 50%. Прането с гореща вода представлява един от най-големите харчове на ресурс за компанията. Следователно употребата на студена вода при пране с марки като Ariel и Tide дава голяма възможност за намаляването му.
• Опаковката на самобръсначката Gillette Venus & Olay е с изцяло променен дизайн, за да може напълно да се рециклира и за направата и се използва 29% по-малко пластмаса от преди.

Намиране на стойност в отпадъците, използване на възобновяема енергия
• През последната фискална година повече от 99.35 % от материалите, влезнали в заводи на P&G, са били използвани пълноценно в продукти и чрез рециклиране, повторна употреба и преобразяване на отпадъци в енергия. В допълнение, повече от 50 от заводите на компанията по света не изпращат никакви производителни отпадъци в депата. От 2010 година насам P&G са намалили производствените си отпадъци с 56% на произведена единица – повече от двойно на първоначалната цел на компанията.

Насърчаване на социално развитие чрез инвестиране в общности
• Тази година P&G помогна на повече от 60 милиона хора в нужда, като с това надмина годишната си цел от 50 милиона. Чрез програмата за чиста вода за децата на P&G (P&G Children’s Safe Drinking Water Program), компанията е дарила над 6 милиона литра вода. P&G също така подкрепи семейства в нужда като предостави 20 000 комплекта за лична хигиена на жертви на природни бедствия и окуражи почти 3000 служители да помогнат в построяването на чисти и енергоспестяващи домове с организацията Habitat for Humanity до края на годината.

„Всички тези усилия показват значителен прогрес чрез партньорства, които да направят всеки ден по-добър за хората и за планетата“ – казва Сойер. „С нетърпение очакваме задълбочаване на настоящите ни партньорства и сключване на нови, докато гледаме напред към целите си и бъдещето на 7 милиарда човека.“

За повече информация за дългосрочния план за устойчиво развитие наP&G, целите ни и целия доклад, моля посетете: www.pg.com/sustainability.

За Procter & Gamble
P&G служи на приблизително 4,8 милиарда души в цял сват, чрез своите марки. Компанията притежава едно от най-стабилните портфолиа с доверени, водещи качествени марки, сред които Pampers®, Ariel®, Always®, Pantene®, Mach3®, Lenor®, Blend-a-med®, Oral-B®, Duracell®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion® и Ambi Pur®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 70 страни в света. Моля посетете http://www.pg.com/ за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.

За Контакти:elena.yordanova@united-partners.com

Източник: united-partners.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1229