Huawei, водещ глобален доставчик на решения за информационни и комуникационни технологии, обяви победителите от световното си състезание „Unlock Possibilities“. Двамата носители на голямата награда са от Малайзия и всеки от тях спечели по един автомобил Mercedes-Benz Sports Coupe. Допълнителни 60 000 награди, сред които смартфони HUAWEI Ascend P6 и ваучери, бяха спечелени в 50 страни. Над 1500 пътуващи изложения и потребителски събития се състояха в 50 държави. Същевременно бе създадена и онлайн играта „Unlock Possibilities“, която успя да привлече участници от 35 страни, а повече от 1,8 милиона души посетиха страниците с играта на Huawei по време на надпреварата. Състезанието „Unlock Possibilities“ демонстрира ангажимента на Huawei да свързва хората и да носи изключителни преживявания навсякъде по света.
„Много хора взеха участие в „Unlock Possibilities“, заяви Колин Джайлс, изпълнителен вицепрезидент, Huawei Consumer Business Group. „Успехът на тази кампания показа, че нашето съобщение „Make it Possible“ достигна до хората по света и даде силен старт на 2014 г., докато продължаваме да радваме хората с технологиите си.“
Стартирало през декември 2013, състезанието „Unlock Possibilities“ предизвика хората да осъществят връзка помежду си и да играят, за да имат шанса да спечелят редица награди, сред които и два автомобила Mercedes-Benz Sports Coupes. Играта се проведе от 1 до 31 декември 2013 г. на международните Facebook страници на Huawei Device и на мобилния сайт unlockpossibilities.mobi.
„Unlock Possibilities“ демо щандове бяха разположени в търговските центрове Westfield в Станфорд и в Лондон, Великобритания, както и в избрани страни по света. Купувачите имаха възможност да тестват различни Huawei продукти, сред които смартфоните Ascend P6, Ascend P2, Ascend Mate, Ascend G510 и Ascend Y300. От появата си през месец юли флагманът HUAWEI Ascend P6 има над 2 милиона доставки в световен мащаб и в момента е достъпен чрез основни европейски оператори като Vodafone, Telefonica, Orange и H3G, както и в Carphone Warehouse, най-големия търговец на мобилни телефони във Великобритания.
За Huawei Consumer Business Group
Продуктите и услугите на Huawei могат да бъдат намерени в над 140 страни, или при една трета от населението на света. Huawei има повече от 20 R&D (Дизайнерски и Развойни) центрове по света: в САЩ, Германия, Швеция, Русия, Индия и Китай. Една от трите бизнес групи на Huawei – Huawei Consumer Business Group (BG), предлага богата гама продукти, включително мобилни телефони, таблети, устройства за мобилен и фиксиран интернет, облачни услуги и чипсети. Млада и прогресивна компания, Huawei Consumer BG бе класирана на трето място в сферата на глобалните доставки на смартфони през третото тримесечие на 2013 г. Huawei Consumer BG има за цел да представя най-новите технологии на потребителите, като предлага един свят на възможности и изключителни преживявания за хората навсякъде по света.
За повече информация посетете: http://consumer.huawei.com/
За редовни актуализации на Вашето Huawei устройство ни последвайте:
Facebook: facebook.com/huaweidevice
Twitter: twitter.com/HuaweiDevice
Google+: plus.google.com/+HuaweiDevice
YouTube: youtube.com/HuaweiDevice
Flickr: flickr.com/photos/huaweidevice |