36 000 деца и техните родители се отправиха на вълнуващо пътешествие за опознаване на световните морета и океани и техните обитатели с новия стикер албум на BILLA България. Изданието, което може да се намери в магазинната мрежа на веригата в цялата страна от края на месец януари, за пореден път се радва на огромен интерес.
Вълнуващата тема на албума – „Приключения в океана“, е илюстрирана с 210 стикера, 10 от които светят на тъмно. В енциклопедията децата могат да намерят десетки интересни факти за морската флора и фауна, част от които са неизвестни не само за тях, но и за техните родители.
„Целта на нашата инициатива е да подкрепим българското образование и да насърчим семействата да отделят частица от забързаното си ежедневие, за да прекарват повече време заедно. Щастливи сме, че това начинание спечели толкова много поддръжници в цялата страна“, коментира Николай Петров, изпълнителен директор на BILLA България.
Образователната кампания на BILLA България започна през 2012 г. Тя се превърна в успешна инициатива, която печели все повече последователи. През 2012 г. над 80 000 деца и техните родители се сдобиха с албум. През 2013 г. техният брой е над 90 000.
За много семейства размяната на стикери се превърна в общо хоби, което печели все повече фенове.
Бележки до редакторите:
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 000, наети в около 3600 магазина. През 2012 г. общият оборот на компанията нарасна на 12,75 млрд. евро.
Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 327 600 служители в около 15 500 магазина в 13 европейски страни, осигурявайки оборот от около 49,7 млрд. евро.
От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. Към момента тя е сред Топ 50 в класацията за най-големи компании по оборот в България. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигуряваща над 3300 работни места в страната към юни 2013 г.
Веригата е представена в 35 града в страната с 86 магазина, 25 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети, като само за 2013 г. са открити шест нови магазина – в София, Пловдив, Стара Загора, Плевен, Шумен и Бургас.
През 2012 г. компанията отчете над 4% ръст в своите продажби и над 7% ръст в своите клиенти спрямо 2011 г. BILLA България има и 5% дял от пазара на хранителните стоки по данни на ГФК от 2012 г.
Веригата въведе успешно и ритейл иновации в реновирания си магазин на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на регионалното родно производство, кооперирайки се с местни производители по разработката на програми на регионален принцип.
BILLA България се позиционира в сегмента най-добро съотношение цена/качество. Клиентите могат да намерят постоянно най-големия брой и разнообразие от трайно наложени ценови инструменти и промоционални активности – Clever, под която се предлагат над 250 артикула от различни продуктови групи на ниски цени; Седмична Акция с над 130 артикула на промоционални цени; BILLA Кард Акция с над 600 артикула всеки месец на промоционални цени в допълнение за всички лоялни клиенти; Гранде Оферта от 25% намаление на група продукти всеки петък и събота с BILLA Кард. Всичко това в комбинация с внимателно подбрания асортимент превръща BILLA България в атрактивния магазин, в който всеки клиент намира каквото търси, доказателство за което е повишеният интерес на клиентите през 2012 г.
За Контакти:За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc.
на 02/818 70 10, press@m3bg.com. |