София, 28 януари 2015 г. – GEFCO България проведе обучение по безопасно шофиране, в което се включиха над 40 служители на логистичната компания. Инициативата е част от кампанията „Спри, детето запази!” на БНТ.
Еднодневното вътрешно-фирмено обучение бе водено от Крум Дончев, Мениджър Продажби и маркетинг в GEFCO България, а също и носител на Европейската рали купа за 2014 г. В инициативата се включиха всички от екипа на компанията в София и журналисти от БНТ, сред които и лицата на кампанията - Спас Кьосев и Златимир Йочев. |
София, 28 януари 2015 г. – GEFCO България проведе обучение по безопасно шофиране, в което се включиха над 40 служители на логистичната компания. Инициативата е част от кампанията „Спри, детето запази!” на Българска национална телевизия.
Еднодневното вътрешно-фирмено обучение бе водено от Крум Дончев, Мениджър Продажби и маркетинг в GEFCO България, а също и носител на Европейската рали купа за 2014 г. В инициативата се включиха всички от екипа на компанията в София и журналисти от БНТ, сред които и лицата на кампанията - Спас Кьосев и Златимир Йочев.
Всички участници имаха възможност на практика да тестват спиране и избягване на внезапно появило се препятствие; овладяване на автомобила в критични ситуации; реакция при недозавиване и презавиване на автомобила; промяна на центъра на тежестта при ускорение, завой и спиране.
„Всеки един от нас трябва да се чувства изключително отговорен на пътя – да запази не само себе си, но и хората наоколо. Щастлив съм, че GEFCO България получи възможност да подкрепи кампания, която засяга не само шофьорите, но е пряко фокусирана върху безопасността на децата”, каза Крум Дончев, който редовно споделя опита си на пилот в подкрепа на инициативи за повишаване безопасността на пътя, както и в обучения за управление на автомобил в екстремни условия.
„Инициативата ни да се проведе обучението по безопасно шофиране е израз на високите стандарти на GEFCO по отношение на пътната безопасност при логистичните операции. Тези стандарти са задължителни и за български превозвачи-партньори на GEFCO, които са над 85 фирми, работещи по различни транспортни дестинации”, сподели по време на събитието изпълнителният директор на GEFCO в България – Жером Шевроле.
За кампанията „Спри, детето запази!“
От 2012 година БНТ призовава да се спре войната по пътищата и да се пазят живота и здравето на децата на България. Благодарение на вече реализираните инициативи много шофьори са станали видимо по-дисциплинирани и по-толерантни. От началото на кампанията досега в София са повдигнати 42 пешеходни пътеки, а над 120 са осветени. Монтирани са 80 предупредителни пътни знака с логото „Спри, детето запази!“.
За Контакти:info@prpoint.bg |