На събитието, на което се връчиха награди на над 100 луксозни марки от автомобили, часовници, модни марки, бижута, джетове и яхти, луксозни имоти и частно банкиране, беше отличен и Huawei Mate 7, с неговата важна роля като „най-бързо набиращия популярност и продаващ се смартфон на компанията. ”
„Huawei Mate7 беше включен наскоро в много класации за високотехнологични луксозни марки, което е доказателство за това, че сме успели да създадем смартфон с премиум качество, който предлага невероятно преживяване за потребителите. Стратегията ни да се фокусираме върху премиум продукти от среден и висок клас очевидно е успешна за нас”, каза Кевин Хо, президент на Huawei Consumer Business Group, „В допълнение на това, че сме продали впечатляващите над 2 милиона броя от Mate7 от пускането му на пазара през септември миналата година, сме развълнувани от факта, че Mate7 получава такова глобално признание.”
Hurun Research Institute публикува и класацията си за „Най-добрите китайски луксозни марки“ и доклада за най-богатите китайски милионери. Докладите разглеждат различните индустрии и предоставят анализ на навиците за пазаруване на богатите личности. Докладът е счетен като ISO 9000 за високата класа, което е много авторитетно и показва, че Huawei Mate7 има Net Promoted Score (NPS) на стойност 79% или с 50% повече от този на индустрията, което означава, че хората, които са го закупили, са много склонни да го препоръчат на други.
Huawei Mate7
Huawei Mate7 е с голям 6-инчов екран с FHD резолюция за подобрено разглеждане на мултимедийно съдържание, 7.9мм корпус за по-голям комфорт, по-мощен осемядрен процесор за превъзходна производителност и батерия с капацитет 4100 mAh за удължен живот. Също така това е първият телефон от Huawei, който използва модерната технология на пръстовия отпечатък с едно докосване.
Смартфонът получава сериозно признание по отношение на дизайн и характеристики още от самото му пускане на пазара както от международни медии, така и от трети страни. Благодарение на иновациите и невероятното потребителско преживяване Huawei Mate7 печели признание и от известни публични фигури като футболиста Кристиано Роналдо.
За устройствата Huawei
Продуктите и услугите на Huawei могат да бъдат намерени в над 140 страни, или една трета от населението на света. Huawei има повече от 20 R&D (дизайнерски и развойни) центрове по света: в САЩ, Германия, Швеция, Русия, Индия и Китай. Потребителските продукти са едно от трите основни бизнес направления на Huawei, включващи смартфони, таблети, устройства за мобилен и фиксиран интернет, облачни услуги и чипсети.
С над 25-годишния си богат бизнес опит в информационните и комуникационните технологии (ИКТ), широката си глобална мрежа, огромните си бизнес операции и партньори Huawei е посветена на това да представя най-новите технологии на потребителите, като предлага един свят на възможности и изключителни преживявания за хората навсякъде по света. |