Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Транспорт и спедиция

Вземи в gLOG
10 Февруари 15, 15:08 / Автор: TNT
ТNT стартира кампанията „Син банан”
Тази седмица TNT стартира обширна маркетингова кампания, специално създадена в подкрепа на износа на колети и товари до Великобритания, Франция, Холандия, Белгия, Люксембург, Германия, Австрия, Швейцария и Италия. Инициативата ще помогне за разрастването на малките и средните фирми чрез осъществяване на износ към най-важния икономически двигател и европейски търговски регион, наречен „Син Банан“.
От началото на тази седмица TNT предлага на своите нови и потенциални клиенти отстъпка от 20% върху основните цени за всички пратки по износ, които са с тегло до 250 кг и са към една от тези 9 страни. Промоцията влиза в сила от 9.02.2015 г. и ще продължи три месеца до 9 май 2015 г. Отстъпката важи за транспорт с дефинираните по отношение на ден въздушни (Express) и сухопътни (Economy Express) услуги за доставка на TNT. Настоящите клиенти на TNT също могат да се възползват от ценовата отстъпка, ако заявят доставка до нова за тях експортна дестинация от региона на „Синия банан”.

Кампанията „Син банан”, кръстена на израза, с който се оприличава регионът с най-висока концентрация на бизнес в Европа, разпростиращ се от Великобритания до Италия, цели да стимулира продажбите на TNT в най-големите експресни пазари на Европа. Според Евростат повече от 70% от вътрешноевропейския износ на стоки е предназначен за държавите, съставящи „Синия банан”.

„Инициативата на TNT ще окуражи европейските малки и средни предприятия да погледнат отвъд техните национални пазари. Износът към Европа, и по-точно към „Синия банан”, стана една стъпка по-лесен с TNT”, каза Ян Клаф, управляващ директор на подразделението TNT International Europe.

Кампанията „Син банан” се базира върху скорошните инвестиции на TNT и подобряването на обслужването в Европа – част от корпоративната стратегия Outlook на компанията. Инвестициите включват нови полети до Хановер и до Венеция, разширяване покритието на услугите с гарантиран час на доставка в Германия и текущо модернизиране на оперативните центрове и депа на TNT в Европа.

За снимки, моля, посетете галерията на TNT на адрес: http://goo.gl/5Q5PS

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1439