Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Лайфстайл

Вземи в gLOG
06 Март 15, 11:25 / Автор: United Partners
Always® представя нов видео клип #LikeAGirl по повод Международния ден на жената
Заедно с милиони момичета по света, Always се посвещава на каузата да промени смисъла на израза „като момиче“ и направи така, че той да означава невероятни неща
По повод Международния ден на жената, марката, която винаги е подкрепяла жените – Always, представя ново видео, част от кампанията #LikeAGirl – „По-силни заедно“ (Always #LikeAGirl – Stronger Together). Чрез него марката продължава своята мисия в подкрепа на увереността на момичетата през пубертета и застава зад каузата да промени негативния смисъл на израза „като момиче“ като направи така, че той да означава невероятни неща. На Международния ден на жената – 8-ми март, Always иска не само да отпразнува деня, но и да изрази уважение към всички онези млади жени, които с гордост показаха какво могат да направят „като момичета“ и по този начин вдъхновиха милиони като тях по света да се чувстват прекрасно, не само днес, а и всеки един ден. Новото видео на Always може да видите тук: http://youtu.be/qwP6kaQw43w.

Кампанията #LikeAGirl на Always стартира през юни 2014-та, като основната й цел е да покаже силата на думите и как една най-обикновена фраза като „като момиче“, често използвана за обида, може да окаже значимо въздействие върху самочувствието на момичетата. Видео клипът #LikeAGirl става изключително популярен и е гледан над 85 милиона пъти в 150 страни, споделен над 1,5 милиона пъти в социалните мрежи.

“Темата на тазгодишния Международен ден на жената е „Да го направим възможно“, и това е точно това, което момичетата искат да постигнат – да променят негативния смисъл, с който изразът „като момиче“ се използва“, споделя Фама Франсиско, международен вицепрезидент на марката Always. “Видеото Always #LikeAGirl, поставя началото на движение, чиято основна цел е да вдъхновява. Бих искала да изкажа благодарност към всички, които станаха част от това движение и помогнаха заедно да променим значението на израза „като момиче“ към нещо наистина прекрасно“.

Кампанията #LikeAGirl демонстрира дълбокия ефект, който израз като „като момиче“ може да окаже върху самочувствието на младите момичета, но същевременно поставя началото на движение и започва промяна върху обществените нагласи. Всъщност преди кампанията на Always, изследване на марката показва, че едва 19% от момичетата на възраст между 16 и 24 години имат позитивна асоциация, когато чуят израза „като момиче“*. Според данните от проведената в САЩ втора част на проучването на марката Always за изследване на увереността на момичетата през пубертета (Always Confidence & Puberty Wave II Study), след като са гледали видео клипа #LikeAGirl, 76% от момичетата на възраст между 16 и 24 години са съгласни, че повече не биха възприемали израза „като момиче“ като обида, а всеки 8 от 10 жени (81%) споделят, че клипът може да промени начина, по който хората възприемат стереотипите за физическите възможности на жените.

Проучването на Always показва, че кампанията е оказала влияние и върху мъжете и тяхното поведение. След като са гледали видеото #LikeAGirl, двама от трима мъже споделят, че биха спрели или поне биха се замислили преди да използват израза „като момиче“ в негативен контекст.

Повече от 30 години марката Always подкрепя момичетата по време на пубертета, като всяка година достига до над 20 милиона момичета по света. Чрез новото си видео, създадено с помощта на потребителите, Always продължава да подкрепя увереността на младите момичета, като си поставя за цел да промени смисъла на израза „като момиче“ (#LikeAGirl) във фраза, която означава сила, талант, увереност и показва уникалността, която всяко едно момиче притежава.

Движението Always #LikeAGirl се поддържа от милиони момичета по света, които заедно се стремят към това да предадат различен смисъл на израза „като момиче“ и направят така, че той да означава невероятни неща. Always окуражава момичетата да продължават да правят и споделят това, което с гордост правят като момичета, защото това наистина работи.

По повод Международния ден на жената, Always призовава всички момичета в България да направят снимка, заснемат видео или изпратят съобщение чрез хаштага #LikeAGirl, като по този начин покажат безграничния потенциал, който притежават на момичетата. Нека задно покажем на всички малки момичета, че да правиш нещата „като момиче“ е просто прекрасно!

Допълнителни данни от втората част на проучването, проведено от марката Always за изследване на увереността на момичетата през пубертета (Always Puberty & Confidence Wave II):
• След като са изгледали видео клипа #LikeAGirl, повечето хора (76 % от жени на възраст между 16-24 години и 59% мъже) споделят, че видеото е променило тяхната представа за израза „като момиче“;
• По-голямата част от жените (67%), запознати с кампанията #LikeAGirl са съгласни, че разбирането на израза трябва да бъде променено, докато този процент е значително по-нисък (49%) при жените, които не са видели видеото.
• Повече от 60 % от жените, гледали видео клипа #LikeAGirl, са съгласни, че ако всеки започне да използва израза „като момиче“ с положителна нагласа, а не като обида, това ще помогне за повишаване на увереността у момичетата.

*Данни от проучването Wave I Study


Методология на проучването
Втората част от проучването на Always, което изследва увереността на момичетата в пубертета – Always Confidence & Puberty Wave II Study, е проведена чрез използването на механизма на Research Now Panel, който се проведе сред над 1 800 американски граждани (1 300 жени на възраст от 16 до 49 години и 500 мъже на възраст от 16 до 49). В рамките на проучването имаше и национална представителна извадка от 1 000 жени и 500 мъже, сред които 150 жени от афроамерикански произход и 150 американки от южноамерикански произход, на възраст от 16 до 24 години. Проучването беше проведено в периода между 5-ти и 12-ти декември, 2014-та година.
Проучването Always Confidence & Puberty Wave I Study, е проведена чрез използването на механизма на Research Now Panel, който изследва над 1 300 американски жени на възраст от 16 до 24 години. В рамките на проучването имаше и национална представителна извадка, сред които 150 жени от афроамерикански произход и 150 американки от южноамерикански произход, на възраст от 16 до 24 години. Проучването беше проведено в периода между 22-ри и 28-ми май, 2014-та година.
За Always
Always®, световният лидер в производството на продукти за женска хигиена, предоставя богата гама от дамски превръзки, кърпички и ежедневни дамски превръзки, създадени да пасват идеално на всеки тип тяло, менструален цикъл и изисквания. За повече от 30 години, марката Always вдъхновява момичетата по света, достигайки около 20 милиони момичета годишно, в над 65 държави със своята образователна кампания Always Puberty. За повече информация, посетете www.always.com.
За Procter & Gamble
P&G служи на приблизително 5 милиарда души в цял сват, чрез своите марки. Компанията притежава едно от най-стабилните портфолиа с доверени, водещи качествени марки, сред които Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Blend-a-med®, Pampers®, Pantene®, Tide® и Wella®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 70 страни в света. Моля посетете http://www.pg.com/ за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.

За Контакти:elena.yordanova@united-partners.com

Източник: united-partners.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1463