Шестото такова отличие за L’Oreal подчертава отговорността на компанията да се ръководи от водещите етични бизнес стандарти. L’Oreal е една от трите наградени компании в здравния сектор и в сектора за красота тази година.
Жан-Пол Егон, председател и главен изпълнителен директор, обяви: „Много сме горди с шестото си признание, тъй като е резултат от всекидневната работа на всеки служител. За нас етиката е изключително важна. Почтеността е конкуретно предимство, носещо дългосрочна полза.”
Емануил Люлин, старши зам.-председател и директор „Етика”, каза: „Особено щастливи сме да получим това признание от Ethisphere, защото въпросите, свързани с етика, са изключително прости; силата ни е в това, че имаме смелостта да им обърнем внимание, така че L’Oreal да продължава да вдъхва вяра. В свят, който никога не се е променял толкова рязко, новото издание на нашия „Етичен кодекс” повишава нивото в компанията чрез адаптиране на нашите ценности и етични принципи към днешните предизвикателства.”
„Най-етичните компании в света приемат отворено зависимостта между етичните бизнес практики и подобрените постижения на компанията.Такива компании използват етиката като средство, чрез което определят лидера в индустрията си. Те осъзнават, че културата на етика и спечелването на признанието „Най-етична компания в света” не включва само разпространението на повърхностни послания или администратори, които да казват верните неща”, каза Тимъти Ерблих, главен изпълнителен директор на Ethisphere Institute. „Спечелването на това признание включва и колективни действия на абсолютно всички по света. Поздравяваме всички в L’Oreal за това необикновено постижение.”
Оценяването за „Най-етична компания в света” се осъществява според рамката за етичен коефициент на Ethisphere Institute’s, получена след продължителни изследвания – така че да се осигури обективно, логично и стандартизирано средство за оценяване на постиженията на компаниите.
Оценки се дават в 5 ключови категории: етика и услужливост (35%), корпоративно гражданство и отговорност (20%), култура на етиката (20%), управление (15%) и лидерство, иновативност и репутация (10%).
Пълният списък с „Най-иновативните компании” за 2015 г. може да намерите на: http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/wme-honorees/.
За Етиката в L’Oreal
Отношението на компанията към етиката е толкова важно, колкото и икономическите резултати или качеството на продуктите. В тази връзка амбицията на L’Oreal е да бъде компания за пример по света и да интегрира етиката в основата на бизнес практиките си.
- През 2000 г. L’Oreal беше една от първите компании във Франция, която изготви Кодекс за бизнеса и назначи през 2007 г. главен етичен директор.
- През 2008 г. Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oreal, получи престижната награда Stanley C. Pace за лидерство в етиката.
- L’Oreal е подписала Глобалния договор на ООН от 2003 г. и е една от 100-те компании, които са включени в новия Global Compact 100 борсов индекс, а наскоро подписа Women’s Empowerment Principles, инициатива на „ООН Жени“ и Global Compact.
- Всяка година L’Oreal организира „Ден на етиката“, по време на който служители от целия свят могат да разговарят онлайн за етиката с Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oréal.
- През 2014 г. L’Oreal издаде третото издание на „Етичния си кодекс”, който може да се намери на 45 езика, на английски и френски език, отпечатан на брайл, както и онлайн обучител за нова етика на 22 езика.
За повече информация за етиката посетете: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx
За L’Oreal
L’Oreal е посветена на красотата повече от 105 години. С уникално портфолио от 32 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 22.5 милиарда евро за 2014 г., като за компанията работят 78 600 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oreal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони и търговия на дребно. Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният екип от 3.600 души за научни изследвания, са в ядрото на стратегията на L’Oreal, чиято цел е да отговорят на желанието за красота по целия свят и да привлекат един милиард нови потребители в близките години. Новата устойчива политика на L’Oreal до 2020 г. „Ние споделяме красотата с всички“ набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на стойността на Групата. www.loreal.com
За Ethisphere Institute
Ethisphere® Institute е независим изследователски център за добри практики и лидерство, който насърчава практики в корпоративната етика и управление и поощрява организациите да подобрят разбирателството, да намалят риска и да заздравят връзките със служители, бизнес партньори, инвеститори и институции. Ethisphere оценява управленски програми и високи постижения чрез програмата „Най-етичните компании в света“ (World’s Most Ethical Companies®) и издава сп. Ethisphere. Ethisphere е водещ и в независимата проверка и оценка на корпоративната етика и програмите за привеждане в съответствие на изискванията, които включват: Ethics Inside® Certification, Compliance Leader Verification™ и Anti-Corruption Program Verification™. Повече информация за Ethisphere можете да откриете тук: www.ethisphere.com.
За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com. |