На 4 март на ексклузивно събитие в Дубай, Braun, посланикът на красота ма марката - Джесика Алба и нейните стилисти, Емили Кърънт и Мерит Елиот, представиха последните иновативни продукти на Braun и обявиха началото на следващата фаза на кампанията Break Free.
Целта на кампанията е да вдъхнови жените по целия свят и да им даде увереност, за да поемат контрола върху режима си за красота и да могат да изглеждат и да се чувстват добре всеки ден, да се освободят от задръжките си и да се изправят пред неограничените възможности. Без значение дали става въпрос за неограничени модни възможности, които новият Braun Silk-épil 9 осигурява с гладка кожа до четири седмици. Различните прически, които стилистите правят или неограниченото чувство за увереност, която дава безупречната кожа благодарение на четките за лице Braun Face, Braun призовава жените да се наслаждават на живота и възможностите, които той им предоставя.
Алесандра Долфини, Международен маркетинг директор на Braun, споделя: „Като водеща световна марка в сферата на епилацията и експерт в грижата за красотата на жените, ние с гордост създадаваме иновативни и качествени продукти, които ще помогнат на жените да преодолеят бариерите пред тях и да изглеждат и да се чувстват по най-добрия възможен начин. Наистина сме развълнувани да представим най-новите ни продукти и епилатора Silk-épil 9.
Знаем, че една от най-сериозните пречки пред увереността на жените е невъзможността да обличат както поискат заради неувереност в своя стил и нежелано окосмяване. Сега, благодарение на Silk-épil 9, жените могат да се наслаждават на красива и гладка кожа и да не се ограничават в избора на дрехи и да се възползват от неограничените модни възможности!“
Джесика Алба, посланик на красотата на Braun казва: “Горда съм, че заставам зад марка, която създава толкова красиви и функционални продукти. Новият Silk-épil 9 помага на жените да показват своята същност чрез своя стил като има дава свободата на обличат с увереност каквото пожелаят.“
Емили и Мерит споделят: „Вярваме, че жените никога не трябва да правят компромис със стила си, защото не се чувстват достатъчно красиви. Затова сме наистина въодушевени да работим с Braun. Като стилисти често сме виждали колко е вдъхновяващо, когато на жените не им се налага да се крият зад „безопасните“ дрехи и се чувстват достатъчно уверени да носят това, в което се чувстват добре. Искаме да окуражим жените да носят това, в което се чувстват най-красиви всеки ден.“
С помощта на експерти в сферата на красотата и стила и модата, Braun се надява, че ще вдъхнови жените по целия свят да се изправят пред неограничените възможности ден след ден.
За Procter & Gamble
P&G служи на приблизително 4,8 милиарда души в цял сват, чрез своите марки. Компанията притежава едно от най-стабилните портфолиа с доверени, водещи качествени марки, сред които Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®,Duracell®, Fairy®, Fusion®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Mach3®, Oral-B®, Blend-a-med®, Pampers®, Pantene®, Tide® и Wella®. Общността на P&G включва дейности в приблизително 70 страни в света. Моля посетете http://www.pg.com/ за последни новини и подробна информация за P&G и марките на компанията.
За Braun
Braun, филиал на Procter & Gamble, е създаден в Германия през 1921 година произвежда голяма разновидност от малки домакински продукти, които съчетават технологични иновации, сигурно качество и отличаващ ги дизайн. Асортиментът продукти варира от електрически самобръсначки и продукти за красота до уреди за домакинството. Продуктите Braun имат международно разпространение. Повече информация за последни новини и подробна информация за марката Braun може да видите на http://www.braun.com
За Контакти:United Partners
Източник: United Partners |