Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / PR

Вземи в gLOG
12 Март 15, 11:45 / Автор: Максим Бехар
Българският флаг на Световния комуникационен форум в Давос
Флагът бе поставен заради единственото българско участие на международното ПР събитие
„Преди пет години точно тук, от тази трибуна в Давос казах, че традиционните медии си отиват и сега, когато това е факт, образованието в ПР бизнеса е подложено на жестоко изпитание“, каза българският ПР експерт Максим Бехар на провеждащия се в швейцарския планински курорт Давос Световен комуникационен форум.

Бехар бе единственият участник от България и в тази чест българският флаг бе издигнат пред Конгресния център в Давос.

ПР експертът, който е и член на Борда на форума, участва в дискусия за модерното ПР образование и влезе в остър спор с професора от университет в Бокони Карло Карнавале-Маффе и със собстеника на едно от най-големите ПР компании в Русия – Крос Пъблик Афеърс, Сергей Зверев. „Проблемът сега е, че 99 на сто от съдържанието на медиите, разбирай социалните медии, се пише от аматьори, от хора, които не се занимават професионално с комуникации, и това сега неимоверно увеличава задълженията на всеки един ПР мениджър да може да възпита бързо професионалисти…“. Според Бехар теорията сега в целия свят драматично изостава от реалния ПР бизнес и единственото спасение е истинското образование да се случва именно в компаниите, където практиката е водеща. Той е основателят на създания преди повече от 20 години в София M3 Communications College – единствения лицензиран център за професионално обучение по ПР, маркетинг и бизнес комуникации в България, и в това си качество тази година участва в дискусията.

По-късно Максим Бехар модерира един от най-важните панели на Световния комуникационен форум тази година – на живо и пред повече от 250 души участници, клиент трябваше да представи своя казус и да си избере обслужваща ПР компания. ThyssenKrupp, в лицето на своя директор по комуникациите Луис Рамос „избра“ концепцията на международната агенция BlueFocus, представена от нейния международен директор Холи Жен.

Днес също така българският ПР експерт бе избран и за един от седемте члена на Изпълнителния комитет на новосформираната асоциация „Световен комуникационен форум“.

За Максим Бехар
Максим Бехар e основател и изпълнителен директор на M3 Communications Group, Inc., с повече от 25 години богат опит в областта на публичните комуникации. Той е творческа личност с влияние в българския политически и бизнес живот. От януари 2012 г. Максим Бехар управлява офиса на Hill+Knowlton Strategies в Прага, Чехия, а от 2013 е вицепрезидент на Световната асоциация на PR агенциите (ICCO). http://www.maximbehar.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.088