Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Бизнес

Вземи в gLOG
09 Юни 15, 13:12 / Автор: Комуникационна агенция PRoWay
Мрежата за маркетинг 2Leva.bg стартира нова платформа в България: 2Performant
Инвестицията за реализирането на новата платформа възлиза на 100 000 евро
Четири години след стартирането на 2Лева на местния пазар, 2Performant S.A. – компанията от румънски произход за маркетинг, базиран на постигнати резултати, стартира в България платформата 2Performant, мрежа за афилиейт маркетинг за електронна търговия в Централна и Източна Европа.

Инвестицията за реализирането на новата платформа достига 100.000 евро. Досега, компанията 2Performant S.A. работи под бранда 2Лева Афилиейшън ООД, който през 2014 г. регистрира приходи от 175.000 евро. Към момента, мрежата на 2Leva.bg има портфолио от над 30 рекламодатели (онлайн магазина), за които са регистрирани над 110.000 продажби на стойност от 6 840.000 лева (без ДДС), със съдействието на над 5.000 афилиати.

От началото на месец юни 2Leva.bg се превръща в 2Performant.com, а през следващите 3 месеца компанията ще осигури необходимия съпорт за по-лесната и бърза миграция към новата платформа на всички рекламодатели и афилиати от портфолиото си.

Отличителните фунцкии на платформата 2Performant.com са:
• Автоматизация на процеса: възможността на даден рекламодател да стартира своята афилиейт програма за постигнати резултати за максимум 2 часа;
• Моделът CPC (cost per sale/цена за продажба): онлайн магазините, които се запишат в платформата, плащат само и единствено за продажбите, реализирани от афилиатите;
• Предплатени комисионни: афилиатите получават одобрените комисионни в сметката си веднага.

Компанията предвижда, че през следващите 12 месеца ще достигне 200 рекламодателя и 10.000 афилиати в региона.

Платформата 2Performant е създадена на английски език и ще функционира в целия Европейски съюз, но съпорта ще се предлага на езика на пазара, на който извършва дейността си. До края на 2015 г. компанията планира да влезе на пазара в Полша. В дългосрочен план, 2Performant S.A. цели и пазарите на Унгария, Чехия, Хърватия, Словакия и Словения.

„Четирите години на присъствие на пазара в България ни предоставиха необходимото know-how, за да можем да опознаем изключително добре местната индустрия. Още повече, забелязваме, че електронната търговия е в пълен възход на територията на цяла Централна и Източна Европа. Всичко това предопредели решението ни да стартираме 2Performant – една платформа, която ни позволява да се адаптираме винаги към визията на бизнеса и спецификата на региона“, съобщи Дорин Боереску, CEO 2Performant S.A.

В Румъния 2Performant S.A. се представлява от 2Parale – първата и най-голяма мрежа за афилиейт маркетинг в страната и с един от най-дългите списъци от услуги за performance marketing (маркетинг, базиран на постигнати резултати) – Афилиейт маркетинг, Google AdWords, Facebook Ads, YouTube).

„Когато достигнахме 1 милион продажби онлайн, реализирани с посредничеството на афилиатите ни в Румъния, в началото на тази година, осъзнахме, че можем да постигнем още повече. Към момента в Румъния имаме не по-малко от 38.000 афилиати и над 450 рекламодателя, които се доверяват на нас и на резултатите, които генерират чрез performance marketing. Искаме да увеличим тази общност и в региона.“, допълни Боереску.

През 2014 година компанията регистрира приходи от 1,5 милиона евро на румънския пазар.



Източник:

Комуникационна агенция PRoWay

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1371