Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Търговия

Вземи в gLOG
28 Август 15, 10:52 / Автор: M3 Communications Group, Inc.
BILLA реновира магазина си във Враца, добави нови услуги и удобства за клиентите
Обновеният супермаркет ще предостави на своите клиенти асортимент от над 13 000 подбрани качествени стоки. Той разполага с по-голяма деликатесна зона, която да задоволи вкуса и на най-взискателните потребители. За любителите на рибата и морските храни, BILLA във Враца е предвидила нова, добре заредена витрина на обслужване с прясна риба и морски деликатеси. Клиентите ще могат да се възползват и от витрина със свежо месо на обслужване, както и прясно изцедени на място фрешове. Реконструкцията включваше и обновяване и освежаване на фасадата, паркинг зоната и търговската зала. В магазина е поставено и ново енергоспестяващо LED осветление.
Реконструираният търговски обект е по-просторен и предлага максимално удобство при пазаруване

Обновеният супермаркет ще предостави на своите клиенти асортимент от над 13 000 подбрани качествени стоки. Той разполага с по-голяма деликатесна зона, която да задоволи вкуса и на най-взискателните потребители. За любителите на рибата и морските храни, BILLA във Враца е предвидила нова, добре заредена витрина на обслужване с прясна риба и морски деликатеси. Клиентите ще могат да се възползват и от витрина със свежо месо на обслужване, както и прясно изцедени на място фрешове. Реконструкцията включваше и обновяване и освежаване на фасадата, паркинг зоната и търговската зала. В магазина е поставено и ново енергоспестяващо LED осветление.

„Клиентите ни във Враца вече ще могат да пазаруват в изцяло обновения магазин BILLA в града. Целта ни е да им предоставим максимален комфорт при пазаруване и допълнителни услуги, от които да се възползват. BILLA превърна въвеждането на иновации в практика – ние не само активно развиваме своята мрежа от магазини, но и инвестираме в реконструкция на вече съществуващите“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

В обновения магазин клиентите ще могат да се възползват от всички атрактивни промоции, които веригата предлага. Това са над 1000 ниски цени всеки ден под различна форма – стандарт в ниски цени на над 200 продукта с марката Clever, над 140 продукта с марково качество на по-ниска цена под маркaта BILLA, произведени от селектирани български и международни производители, седмична Акция с над 130 артикула на атрактивни цени, месечна BILLA Card Акция с над 600 продукта на промоционални цени, Гранде Оферта – 25% отстъпка от цената на различни продуктови групи с BILLA Card, отстъпка на продукти срещу събрани точки.

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

Според независимо проучване от швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Символ за най-високо качество“, „Верига за продажби на дребно“, „Международна верига за продажби на дребно“.

Веригата е представена в 34 града в страната с 92 магазина, 31 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com.

За Контакти: stoneva@m3bg.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1104