Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Търговия

Вземи в gLOG
25 Август 15, 10:58 / Автор: M3 Communications Group, Inc.
Над 270 BILLA пекари със сертификати от МОН и Съюза по хранителна промишленост
Проектът се осъществи в партньорство със Съюза по хранителна промишленост и имаше за цел да повиши квалификацията на над 270 пекари от BILLA. Те усъвършенстваха не само своите теоретични познания, но също така и практическите си умения според последните тенденции и тънкости в производството на качествен хляб и хлебни изделия.
Приключи финалният, практически етап, от специализираното обучение на служителите на BILLA

Проектът се осъществи в партньорство със Съюза по хранителна промишленост и имаше за цел да повиши квалификацията на над 270 пекари от BILLA. Те усъвършенстваха не само своите теоретични познания, но също така и практическите си умения според последните тенденции и тънкости в производството на качествен хляб и хлебни изделия.

След обучението пекарите получиха Удостоверение от Министерството на образованието и науката за показания професионален напредък и знания, които всеки един майстор пекар от BILLA демонстрира пред комисия от експерти от Съюза по хранителна промишленост.

„Пекарите на BILLA са едни от най-добрите сертифицирани професионалисти в бранша. Ето защо можем винаги да гарантираме високото качество на собственото ни производство на хляб и хлебни изделия. Тенденциите сочат, че все повече и повече хора избират прясно изпечения от BILLA хляб пред пакетирания не само заради по-добрите вкусови качества, но и поради факта, че виждат как пред очите им нашите майстор пекари го месят и пекат, следвайки най-високите стандарти. Така ние предлагаме на клиента не само най-добрата цена, но и най-доброто качество за нея“, сподели Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Практическата част от обучението на пекарите премина в приготвянето на различни видове хляб, които след това бяха представени и анализирани от самите пекари, като курсът осигури възможност и за дискусия върху теми, свързани със съвременното хлебопроизводство.
Повече за резултатите от първото подобно обучение за професионални пекари в България можете да научите от интервюто с инж. Соня Бургуджиева, Главен секретар на Съюза по хранителна промишленост и един от лекторите в обучението:
https://www.youtube.com/watch?v=4ieF1PFYJ9M

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 35. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

Според независимо проучване от швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Символ за най-високо качество“, „Верига за продажби на дребно“, „Международна верига за продажби на дребно“.

Веригата е представена в 34 града в страната с 92 магазина, 31 от които само в столицата. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.


За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com.

За Контакти: stoneva@m3bg.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1299