Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Банки и финанси

08 Октомври 15, 14:38 / Автор: United Partners
Технологията MasterCard Identity Check ще улесни и подсили онлайн пазаруването
MasterCard днес представи MasterCard Identity Check, набор от технологични решения, който използва модерни технологии, за да докаже самоличността на потребителя и опрости процеса на онлайн пазаруването.
Съществуващите методи за доказване на самоличността онлайн може да откажат купувачите да пазаруват от интернет страниците на търговците. Тази последна стъпка може да отнеме време и евентуално да откаже потребителя от покупката. MasterCard Identity Check ще проверява самоличността на картодържателя чрез пръстовите му отпечатъци, използвайки технологии като биометрични данни и еднократни пароли, изпратени чрез кратко съобщение (SMS).

"В наши дни хората пазаруват на всички видове устройства и очакват от технологиите да улеснят и повишат сигурността на този процес," каза Аджай Бала, президент "Бизнес решения за сигурност", MasterCard. "Точно това предлага Identity Check."

MasterCard Identity Check е още една стъпка в посока на развитието на сигурни онлайн плащания. В рамките на този процес технологиите еволюират. Вместо да се определят от това какво потребителят знае (пароли), последните разработки в сферата на сигурността разчитат на това какво потребителят има (мобилен телефон или друго умно устройство) и кой е всъщност (биометрични данни). От месец насам стотици картодържатели в Холандия вече използват биометрични плащания, а подобен тест се провежда и в САЩ.

Щатските финансови институции ще могат да се включат в програмата MasterCard Identity Check от средата на 2016 г., а в останалите страни по света - от 2017 г.

Ново глобално проучване сред потребителите подкрепя проверките от следващо поколение
Нуждата от следващото поколение за потвърждаване идентичността на потребителите се потвърждава и от скорошно проучване. Според проучване на MasterCard 53% от купувачите забравят основни пароли повече от веднъж седмично, като това им отнема повече от 10 минути да рестартират акаунтите си. В резултат повече от 1/3 от хората оставят онлайн покупката. От друга страна всеки 6-ти от 10 споделя, че това е довело до пропускане на транзакция, която зависи от времето като закупуване на билети за концерт, например. Повече от половината искат да видят паролите заменени от по-удобен метод, който същевременно предоставя същото ниво на защита и спокойствие.

За проучването
Проучването е проведено сред около 10,000 потребители през 13-21.08.2015 г. от Norstat. В проучването се включват хора от 17 пазара в Северна и Южна Америка, Европа, Африка и Азия, които споделят своите разбирания за пазаруването онлайн. Цялостната извадка е с отклонение +/-0.80% за 95% ниво на доверие.

-край-


За MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), 
www.mastercard.com, е глобална платежна и технологична компания. Ние работим с най-бързата в света мрежа за обработване на плащания, като свързваме потребителите, финансовите институции, търговците, правителствата и компаниите в над 210 държави и територии. Продуктите и решенията на MasterCard правят ежедневните дейности като пазаруването, пътуването, управлението на бизнеса и финансите по-лесни, по-сигурни и по-ефективни за всички. Последвайте ни в Twitter на @MasterCardNews, присъединете се към разговора в блога  Cashless Conversations Blog  и се абонирайте за последните новини.

За Контакти:

Венелина Михова
T: 
+359 2 832 33 44
Е: 
venelina.mihova@united-partners.com

Източник:
http://www.economy.bg/innovations/view/20067/Prouchvane-Potrebitelite-iskat-parolite-da-bydat-zameneni-ot-po-udobna-alternativa-

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1333