Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Реклама

Вземи в gLOG
01 Декември 15, 10:47 / Автор: Marketing360.bg
Как да накараме брандове като Instagram, Dropbox и Uber да препоръчат нашата платфрома
На 26-ти ноември се състоя поредното събитие на Marketing360.bg, посветено на маркетинг, реклама, комуникаци и IT. Творческият експеримент CreaShop #2: Marketing in IT събра маркетолози, рекламисти, комуникатори и IT специалисти
На 26-ти ноември се състоя поредното събитие на Marketing360.bg, посветено на маркетинг, реклама, комуникаци и IT. Творческият експеримент CreaShop #2: Marketing in IT събра маркетолози, рекламисти, комуникатори и IT специалисти от
AttractSoft GmbH,
Enhancv.com,
Уча.се,
Triple Pro,
Traincamp.me,
Saliro.com,
Crazy web studio – специален партньор на CreaShop2 с дизайн на онлайн визията на събитието,
Gombashop,
AMI Communications,
Lab 08,
ON-ED,
Brand management,
Nop-templates.com,
Kabuki Themes,
Superhosting,
Sirma Solutions,
Zenith Advertising & Communications Media Agency,
Intugame,
Start it smart
и други.
По време на събитието трите технологични компании представиха бранд казусите си.
Saliro.com е платформа за персонализиран маркетинг, базиран на данни за клиента, покупките му, предпочитанията му за продукти, навиците му. Услугата е разработена от AttractSoft GmbH и на българския пазар целта на създателите й е да намери път към рекланите агенции и да ги улесни в ежедневната им работа, използвайки всички инстрименти на платформата.

Решението, което групите в #CreaShop2 предоставиха на създателите на Saliro.com, се основава на проучване на агенциите, клиентите им, както и начина им на работа. Маркетолозите предложиха на Димитър Димитров от AttractSoft GmbH екипът му да подготви специални казуси с реални брандове, които да представят на агенциите и на база тях да демонстрират инструментите, с които разполага богатата платформа.
Хубава идея получиха Saliro.com от лилавия отбор: Да наемат бивш служител от агенция и той да бъде insider за компанията им.
По казуса на Saliro.com се появи противоречие дали affiliate програмите са подходящи за бранда или не. Мнения и аргументи бяха посочени в полза и против тях.
По казуса на Уча.се - онлайн платформата с видео уроци и упражнения за училище по всеки предмет от 1 до 12 клас на разбираем и интересен език – участниците в събитието презентираха любипитни и неочаквани предложения. На въпроса: Как да привлечем повече брандове да се ангажират с платформата, да закупуват абонаменти като част от социално корпоративната им програма и в същото време да не се рекламират директно на сайта с банери или друго, Катя Тодорова и Антон Бачваров изслушаха предложения, които насочваха към партньорства с физически продукти, към ангажиране с конкурси и олимпиади, към сътрудничество с училища и чрез тях с брандове.

Последният казус беше представен от Enhancv.com, платформата, която ти помага в създаването на добре оформено CV онлайн. Казусът, който Волен Вълков представи, даваше две насоки за работа – Как да привлечем големи компании като Uber, Dropbox, Slack, Instagram да препоръчат на своите кандидати за работа използването на Enhancv.com при създаването на своите CV-та. А другият въпрос беше ориентиран към българските кариерни центрове в университетите, които да установят Enhancv.com като основен формат за своите студенти.

Решенията за Enhancv.com бяха ориентирани повече към българския пазар, където създателите на платформата да накарат повече компании да въведат препоръчително използване на Enhancv.com при кандидастване за техни позиции, както и да създадат допълнителни инструменти в платформата като малки задачи за кандидатите, за да докажат умения, препоръки от предишни работодатели и други.
Като следваща стъпка беше очертана срещи по големи събития в чужбина с желаните компании, но с готови препоръки и голям списък от български компании, които вече са доволни от кандидатите, които използват Enhancv.com.
Тримата ментори в лицето на
Цветелина Ненкова, Маркетинг мениджър, Superhosting.bg,
Георги Костов, Управляващ директор, Gombashop.bg,
Теди Тонева, Изпълнителен директор, TriplePro.bg

помагаха с критични и градивни мнения кое би било ефективно и кое решение по-скоро би създало допълнителни грижи на брандовете. Дадоха различни гледни точки, върху които не само компаниите с казуси, но и всички участници да мислят за своите бизнеси.
Снимки от CreaShop2: Marketing in IT можете да видите тук.
Следващото събитие от програмата на Marketing360.bg за 2015 е Практическа закуска на тема “Да измерим вашата онлайн дисплей реклама” на 15-ти декември.

За Контакти:
contact@mkt360.eu

Източник:
http://mkt360.eu/%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B4-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D1%82-creashop2-marketing-in-it

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1004