Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Търговия

Вземи в gLOG
01 Февруари 16, 09:40 / Автор: M3 Communications Group, Inc.
Новият стикер албум на BILLA изпраща децата на необикновено пътешествие във времето
Инициативата се осъществява за пета поредна година, като досега участие в нея са взели близо 300 000 деца.
„Праисторическите времена“ е темата на петата стикер енциклопедия на BILLA България. Тя разкрива любопитни факти от времето, когато динозаврите и пещерните хора са обитавали планетата Земя. Докато събират стикерите от албума, децата ще научат какво всъщност са фосилите, колко са били големи зъбите на страшния Ти-рекс или пък кога се е появил първият човек.

Стикер албумът е създаден специално за малките търсачи на отговори и техните семейства.   Той дава ценна информация за околния свят по начин, който прави придобиването на знания атрактивно и забавно.

Албумът на BILLA е подготвен съвместно със специалисти от Националния природонаучен музей, като целта на колекционерската игра е да възпита у децата желание за научаване на нови неща, предизвиквайки тяхното любопитство.

„Осъществяваме тази инициатива за пета поредна година, като искаме да подчертаем отношението си към хората и техния живот извън фокуса на пазарската количка. Надяваме се да насърчим българските семейства да споделят повече време заедно и да търсят любопитните неща в света заедно с децата си“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Стикер албумът „Праисторическите времена“ ще бъде достъпен във всеки магазин BILLA, а механизмът за получаване на стикери остава непроменен. Цената на албума ще е 4.99 лв., а срещу всеки 15 лв. от сметката си за пазаруване клиентите ще получават опаковка с пет безплатни стикера.

Изданието съдържа 210 самозалепващи се стикера, като тази година 20 блестящи супер стикера ще украсяват страниците на албумите на малките колекционери.

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

Според независимо проучване от швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща за периода 2014 г. – 2015 г., в категориите „Символ за най-високо качество“, „Верига за продажби на дребно“, „Международна верига за продажби на дребно“.

На Европейските Бизнес Награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Веригата е представена в 35 града в страната с 98 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.
За Контакти:M3 Communications Group, Inc.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1414