Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Екология

Вземи в gLOG
01 Февруари 16, 09:46 / Автор: APRA Porter Novelli
COCA-COLA HBC ОБЯВИ НОВИ АНГАЖИМЕНТИ ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ВЪГЛЕРОДНИТЕ ЕМИСИИ И ОПАЗВАНЕ НА ВОДАТА
Coca-Cola HBC – водеща бутилираща компания на търговските марки на The Coca-Cola Company, обяви нови ангажименти за опазване на водите и намаляване на въглеродните емисии, след като DJSI обяви компанията за световен лидер в устойчивото производство на напитки. Coca-Cola HBC обяви, че възнамерява да намали интензитета на използваното количество вода с 30% до 2020 г. в сравнение с 2010 г. и преките въглеродни емисии – с 50% за същия период.
Coca-Cola HBC – водеща бутилираща компания на търговските марки на The Coca-Cola Company, обяви нови ангажименти за опазване на водите и намаляване на въглеродните емисии, след като DJSI обяви компанията за световен лидер в устойчивото производство на напитки.
Coca-Cola HBC обяви, че възнамерява да намали интензитета на използваното количество вода с 30% до 2020 г. в сравнение с 2010 г. и преките въглеродни емисии – с 50% за същия период.
Подходът на компанията за устойчиво развитие беше одобрен през септември 2015 г., когато световният и европейският индекс за устойчивост „Дау Джоунс“ обяви Coca-Cola HBC за лидер при производството на напитки за втора поредна година. Coca-Cola HBC бе класирана на осмо място сред стоте компании на борсовия индекс на „Файненшъл таймс“ (FTSE 100 Index) за въглеродното си въздействие от „Carbon Clear“ и на първо място – при производството на напитки.
Сред 2500-те компании от различни индустрии, поканени да участват в оценката на DJSI по цял свят, Coca-Cola HBC AG се класира на първо място в хранително-вкусовата промишленост с общ резултат 87/100. Този резултат е с 34 пункта по-висок от средния за индустрията. Групата бе класирана на първо място по осем критерия: кодекс за поведение в бизнеса / съответствие / борба с корупцията, политика  за опазване на околната среда, опаковки, доставката на суровини, развитие на човешкия капитал, здраве и хранене, социално въздействие и привличане и задържане на служители.
Сред годишните акценти на интегрирания доклад на Coca-Cola HBC Group за 2014 г. са:
•       рейтинг „А“ от CDP, известен преди като „Проект за разкриване на водорода“ (Carbon Disclosure Project);
•       7,8% намаляване на преките и непреките въглеродни емисии (обхват 1, 2 и 3);
•       4,3 млн. евро инвестиции в проекти за енергийна ефективност;
•       4,3% подобрение на енергийния интензитет;
•       5,8 млн. евро инвестиции във водоспестяващи проекти, спестяване на 1,1 мил. куб.м. вода;
•       4,1% подобрение на водния интензитет;
•       82% Индекс за ангажираността на служителите в сферата на устойчивото развитие.

За Контакти:Elina Golemanova,
APRA Porter Novelli Group
Bulgaria, Albania, Kosovo, Macedonia
111 Georgi Sava Rakovski Str., 1000 Sofia Bulgaria,
mobile:  (+359) 884 717 456; 898 774 403;
Tel:    (+359 2) 981 41 90, 983 18 74, 983 18 06;
Fax:   (+359 2)  987 80 79
www.APRAagency.com

Източник:
www.APRAagency.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0967