Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Информационни технологии

Вземи в gLOG
11 Февруари 16, 16:36 / Автор: Acta Verba
IDC Predictions 2016 представя технологичните и бизнес прогнози за следващите 12-18 месеца
Поредното издание на IDC Predictions се проведе на 09 февруари в София. Събитието се организира от IDC Bulgaria съвместно с Американската търговска камара в България (AmCham) и с подкрепата на Мтел.
Форумът бе открит от Венислав Йотов, вицепрезидент на Американската търговска камара в България. Сред лекторите бяха Тони Томпсън, представител на Световната банка за България, Чехия и Словакия, Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България, Красимир Петров, мениджър "Планиране на мрежовата топология и капацитет" в Мтел, Боян Иванов, изпълнителен директор и съосновател на StorPool  и Стивън Францен, старши вицепрезидент на IDC за региона на EMEA. Присъстваха лидери на водещи компании в България и бяха представени бизнес и ИТ прогнозите за идните 12-18 месеца.
Нели Вачева, управител на IDC България, коментира: „IDC Predictions е събитие, което се фокусира върху факторите от бизнес и технологичната среда, с които компаниите трябва да се съобразяват през 2016, за да позиционират успешно организацията си във времена на динамична дигитална трансформация. През 2016, 65% от глобалните корпорации смятат да се превърнат в компании, функциониращи на базата на информация. Това ще изисква сериозно изместване на фокуса от управление на материални активи към промяна на  отношенията, хората и нематериалните ресурси. В много насоки регионът на ЦИЕ изостава от глобалните тенденции и често ИТ все-още се използват за целите на оптимизацията: намаляване на разходите, въвеждане на по-бързи, рационални, подобрени процеси и т.н.  Става все по-очевидно обаче, че идва времето на т.нар „disruptive IT”. Тоест, технологии , които водят до толкова сериозна промяна, че разрушават съществуващите начини на употреба, поведение, отношения, променят изцяло бизнеси, модели на финансиране и изискват нови умения и знания.“
Според Красимир Петров, мениджър "Планиране на мрежовата топология и капацитет" в Мтел, преносът на глас през 4G LTE ще бъде технологична тенденция за телеком сектора през следващите години. Ако към момента непрекъснатото увеличаване на интернет потреблението е основен двигател телекомите да разгръщат LTE 4G мрежи, то целта е в краткосрочен план да се работи за един по-цялостен подход в предоставянето на LTE 4G услуги, включително пренос на глас.
„Поведението на потребителите е подложено на огромна промяна – приемането на новите технологии става по-бързо от всякога, хората са изключително взискателни и очакват удобство, но не за сметка на  сигурността, при това във все по-глобален контекст и независимо от местоположението. Поради тази причина работата в партньорство става от решаващо значение, за да даде тласък на иновациите чрез добро сътрудничество, по-ефективно общуване между потребители и организации, както и достъп до опита на надеждни и изградени марки“, каза Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България.
Анализаторите на IDC, както и присъстващите гости имаха възможност да коментират дигиталната трансформация, на която са подложени правителствата и бързо развиващите се компании. Според прогнозата на IDC до 2020-та година, две-трети от водещите 2 000 организации ще развиват корпоративните си стратегии, съобразявайки се с дигиталната трансформация, като повечето от тях ще назначат лидер на ниво „Борд на директори“, който да определи основните цели на тези организации и да следи за тяхното изпълнение.
Най-големите организации ще разчитат на с 50% повече нови разработки на софтуер , отколкото в момента. Това се дължи на ускоряването на темповете на развитие на технологиите. В резултат, информацията става по-ценен актив, отколкото много други физически активи. Например в сферата на взаимодействие с клиентите, това означава, че то трябва да протича в социалните медии, електронна поща, онлайн съобщения, телефонни разговори, контакт центрове, мобилни приложения, интерактивни терминали, и печатни материали. Това означава услуга, която поддържа удовлетворението на клиентите чрез интегрирани вериги за доставка, прогнозен анализ на пазара, персонализирани оферти и високо персонализирани програми за лоялност.
Реализирането на промяната няма да е лесно. Водещите компании ще използват възможностите на Интернет на нещата, когнитивни системи, роботи, 3D печат, облачни технологии, анализ на големи данни, и разширената реалност, за да прекроят бизнес моделите си. Това, от своя страна, ще въздейства на процесите и хората, които ги управляват. Ще се изисква целенасочено управление на промяната, ще са необходими нови умения, а гъвкавостта ще бъде от съществено значение. Фирмите, които се колебаят да приемат промените, рискуват да бъдат ирелевантни към действителността.

За Контакти:Наталия Димитрова, Acta Verba, 
natalia@acta-verba.com

Източник: www.acta-verba.com

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1074