Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Търговия

Вземи в gLOG
21 Февруари 16, 11:37 / Автор: M3 Communications Group, Inc.
BILLA стана „Компания на годината“ за 2015
Веригата бе отличена в категорията „Етичен бизнес модел“ в ритейл сектора.
BILLA България спечели престижния приз „Компания на годината“ на Годишните награди на сп. Business Lady. В категорията „Етичен бизнес модел“ за 2015 г. BILLA бе безспорен лидер в ритейл сектора със своята последователна политика в областта на корпоративната социална отговорност, грижата за клиентите и служителите, иновациите и налагането на устойчив бизнес модел.

„Посрещаме тази награда с изключително удоволствие и гордост, тъй като нашите ценности, мисия и всички положени усилия са насочени именно към това да развиваме етичен и отговорен бизнес. Отличието е поредното доказателство, че постоянният ни стремеж да подобряваме качеството на нашите услуги и продукти, инвестицията в иновативни методи и създаването на добавена стойност както за обществото, така и за държавата, правяти BILLA компания с устойчив и разпознаваем бизнес модел“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

През изминалата година търговската верига продължи своя проект „Градините на BILLA“, чиято цел е да стимулира българското земеделие и да предостави на клиентите си качествени български плодове и зеленчуци. Компанията въведе политика за асистирано пазаруване за хора с нарушено зрение и постигна огромен напредък в намаляването на емисиите си на парникови газове, рециклирането на отпадъци и оползотворяването на биоразградимите такива, превръщайки ги в биогаз и компост.

Призът „Компания на годината“ дава гласност на добрите и успешни бизнес практики в световен и локален мащаб. Наградата фокусира общественото внимание върху иновативни и актуални модели за управление на бизнеса, които компаниите в България прилагат.

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските Бизнес Награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Веригата е представена в 35 града в страната с 98 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Източник: M3 Communications Group, Inc.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1331