Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Търговия

Вземи в gLOG
10 Март 16, 14:02 / Автор: M3 Communications Group, Inc.
BILLA отвори 100-ия си магазин в България
Новооткритият супермаркет се намира в столицата на ул. „Сан Стефано“ 22
BILLA официално откри своя магазин номер 100 в България. Супермаркетът е разположен в сърцето на София на ул. „Сан Стефано“ 22 в най-новия столичен търговски център – „Сан Стефано Плаза“. 100-ият BILLA магазин е уникален със своето местоположение и  представлява компактен вариант на търговските обекти от веригата.

Локацията на новооткрития супермаркет е удобна, леснодостъпна и в непосредствена близост до една от ключовите точки в столицата – „Орлов мост“. Асортиментът на магазина е специално подбран така, че да отговаря на нуждите и изискванията на клиентите си и да осигурява всичко необходимо за ежедневното пазаруване.

Посетителите на 100-ия BILLA супермаркет ще имат на разположение свежа зона за прясно изцедени на място сокове и добре зареден салатен бар на самообслужване, който ще допринася за по-здравословното хранене на клиентите.

„Удобство, качество и свежест. Това са трите думи, които най-добре биха описали новия BILLA магазин на „Сан Стефано“ 22. Специалната селекция на стоки, която направихме конкретно за този супермаркет, дава възможност на клиентите всеки ден да си купуват свежи и качествени продукти на достъпни цени. Удобната му локация пък говори сама за себе си и за усилията, които полагаме, да сме винаги близо до своите клиенти“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Всички ценови предимства, които веригата предлага, ще са актуални и за новия супермаркет на ул. „Сан Стефано“ 22. Това са над 1000 ниски цени всеки месец. Освен това, използвайки своята BILLA карта, клиентите ще могат да се възползват и от намаленията на над 600 артикула, предлагани в търговския обект.

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските Бизнес Награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Веригата е представена в 35 града в страната със 100 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Източник: M3 Communications Group, Inc.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1053