Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016 / Благотворителност

Вземи в gLOG
01 Април 16, 11:01 / Автор: M3 Communications Group, Inc.
BILLA и Фондация „Искам бебе“ подкрепят двойки с репродуктивни проблеми
Инициативата ще осигури допълнителни средства за ин витро процедури.
BILLA България и Фондация „Искам бебе“ стартират съвместна кампания за подкрепа на семейства с репродуктивни проблеми. Тя е под мотото „За повече деца в България“ и стартира на 31 март 2016 г. BILLA добавя като част от асортимента си специални картички с артистичните композиции на известния детски фотограф Калина Арсова.

Стойността на всяка картичка е 1,99 лв., а средствата от продажбата им ще бъдат използвани за финансирането на изследвания, ин витро процедури и здравни консултации на двойки с репродуктивни проблеми. След националната кампания в подкрепа на недоносените бебета миналата година, това е поредната инициатива за повече здрави деца в България, в която BILLA се включва.

„С този благотворителен проект BILLA застава зад българските семейства, които всеки ден се борят за свое дете. Искаме да дадем нашия принос за тази социално значима кауза, защото вярваме, че децата са едно от най-големите богатства за всяко семейство и всяка страна“, сподели Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

По данни на Националния статистически институт през последните 13 години населението на България е намаляло с 9%. Според мащабно социологическо проучване над 145 000 български двойки имат репродуктивни проблеми, а инициативи като „За повече деца в България“ са от ключово значение за положителната промяна на тази статистика.

Благотворителната инициатива на BILLA България и Фондация „Искам бебе“ е дългосрочна, като картичките могат да бъдат закупени в търговската мрежа на BILLA в цялата страна.

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Веригата е представена в 35 града в страната със 101 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Източник: M3 Communications Group, Inc.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.122