BILLA България дари 5000 лв. за закупуване на помощни технически средства за незрящи хора в тежко финансово състояние. Проектът се осъществява съвместно със Съюза на слепите в България и ще подпомогне над 150 незрящи в България. С дарението ще бъдат закупени и раздадени говорещи апарати за измерване на кръвно налягане, говорещи и брайлови ръчни часовници, както и сгъваеми бели бастуни.
Целта на благотворителната инициатива на BILLA е да подпомогне хората с увредено зрение, които не могат да си позволят специализирани технически средства. Чрез тези средства те ще бъдат улеснени и по-независими при изпълнението на ежедневните си задачи.
„Винаги се стараем да сме последователни във всички наши инициативи. Подпомагането на граждани в неравностойно положение е една от тях. Постоянството и работата в името на една или друга социално значима кауза ще доведе до положителната промяна, която търсим в обществото“, сподели Бойко Сачански, Управител на BILLA България.
През 2015 г. BILLA стана първата търговска верига в България, която въведе политика за асистирано пазаруване за клиенти с увредено зрение. Служителите на BILLA преминаха специализирано обучение, което ги запозна с основните правила за оказване на съдействие на незрящи клиенти. Политиката се прилага във всички магазини от веригата.
REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.
Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.
От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.
Веригата е представена в 35 града в страната със 101 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.
Източник: M3 Communications Group, Inc. |