|
|
| 13 Април 16, 11:06
/ Автор: KLM Royal Dutch
|
Използвайте Messenger на авиокомпания KML и спечелeте два билета! |
От 30 март 2016 авиокомпания KLM Royal Dutch е първата глобална авиокомпания, която предлага на своите клиенти по целия свят резервация, чек-ин, бордна карта и актуализация статуса на полет чрез Facebook Messenger. По този начин е лесно да се намери необходимата информация само на едно място и е налична навсякъде - на летището, на път или у дома. |
От 30 март 2016 авиокомпания KLM Royal Dutch е първата глобална авиокомпания, която предлага на своите клиенти по целия свят резервация, чек-ин, бордна карта и актуализация статуса на полет чрез Facebook Messenger. По този начин е лесно да се намери необходимата информация само на едно място и е налична навсякъде - на летището, на път или у дома.
За използване на тази нова услуга, клиентите трябва да изберат да получават информация чрез Messenger на KLM.com при тяхната резервация или чек-ин. След това всички необходими документи за пътуване и информация ще се изпращат и получават чрез Messenger.
Спечелете билети!
KLM ще отпразнува това събитие със своите клиенти. В периода от 23 март до 20 април 2016 г., всеки потребител на услугата KLM Messenger има шанс да спечели 2 билета от KLM до дестинация по избор. Участието е лесно: веднага след като се получи потвърждение на резервация, чек-ин съобщение, бордна карта или актуализация на статус на полет, потребителите автоматично се регистрират в конкурса!
„KLM Messenger е последната иновация на приложението Messenger за бизнеса“ - обяви миналата година Дейвид Маркус - вицепрезидент на Facebook и продължава: "Ние смятаме, че Messenger е най-доброто място да разговоряме с хората и все по-често с бизнеса, което интересува най-много хората. За нас е удоволствие да приветстваме KLM за разширяване на Messenger платформата и като първата авиокомпания партньор. Сега клиентите на KLM ще могат да комуникират бързо и да получават важна информация за техните полети чрез използване на приложението, което те вече познават и обичат."
Президентът и главен изпълнителен директор на KLM, Питър Елберс, допълва: "Новата услуга Messenger е перфектно допълнение към социалната стратегия на авиокомпания KLM. Ние вярваме, че трябва да бъдем там, където са нашите клиенти и следователно Messenger и KLM са подходящи. Нашите клиенти се чувстват комфортно да споделят информация с нас чрез по-лична платформа като Messenger. Миналата година ние активирахме бутон Messenger на нашата Facebook страница, което даде възможност на потребителите да се свързват директно с KLM чрез лични съобщения. Активността се е увеличили с 40%, което показва, че клиентите приемат добре тази форма на комуникация. Сега ние правим една крачка напред в обслужването на клиентите, предлагайки им възможността за получаване на всички необходими документи и информация за полета само с един общ преглед в Messenger. "
За KLM и социалните медии
От 2009 г. KLM си спечели репутацията на инициатор и пионер в областта на обслужване на клиентите в социалните медии и кампании в социалната среда. Всяка седмица KLM получава над 100 000 мнения в социалните медии, 10 000 от които са въпроси или коментари. На тях се отговаря лично от нашите 200 обслужващи агенти, формиращи най-големия специализиран отбор в социалните медии. KLM предлага на клиентите 24/7 обслужване на 13 различни езици: английски, немски, испански, португалски, италиански, френски, норвежки, руски, японски, китайски, корейски и тайландски. KLM има над 15 милиона почитатели във Facebook.
За Контакти:anelia_peytcheva@hotmail.com
Източник: https://messenger.klm.com/ |
|