|
|
| 15 Април 16, 10:38
/ Автор: Proximity Sofia за Samsung
|
Samsung Electronics обяви, че вече е продала над 1 милион извити монитори |
София, България – 13 април 2016 г. – Samsung Electronics обяви, че компанията е продала над 1 милион извити монитори в целия свят. Световният доставчик на дисплеи представи своя първи извит LED монитор – 27-инчовия, 4000R (извивка с радиус 4 000 мм) монитор SD590C, през септември 2014 г. След това, компанията продължи да разширява своето портфолио от извити монитори и добави много нови модели. В резултат на това, в момента Samsung държи над 85% от продажбите на монитори в световен мащаб (според данни на International Data Corporation (IDC) за четвъртото тримесечие на 2015 г. за продажбите на извити монитори с диагонал между 15 и 34 инча). |
София, България – 13 април 2016 г. – Samsung Electronics обяви, че компанията е продала над 1 милион извити монитори в целия свят. Световният доставчик на дисплеи представи своя първи извит LED монитор – 27-инчовия, 4000R (извивка с радиус 4 000 мм) монитор SD590C, през септември 2014 г. След това, компанията продължи да разширява своето портфолио от извити монитори и добави много нови модели. В резултат на това, в момента Samsung държи над 85% от продажбите на монитори в световен мащаб (според данни на International Data Corporation (IDC) за четвъртото тримесечие на 2015 г. за продажбите на извити монитори с диагонал между 15 и 34 инча).
Извитите монитори на Samsung са проектирани така, че да отговарят на формата на човешкото око и предлагат еднакво качество на картината, без значение дали обектът, който потребителите гледат, се намира близо до рамката или близо до центъра на дисплея. По този начин, мониторите предлагат по-удобно и поглъщащо визуално преживяване дори и при продължителна работа. Продуктите дават много широк зрителен ъгъл и по-добър контраст на картината, което ги прави идеални както за геймъри, така и за домашните потребителите, които търсят визуално забавление с отлично качество на картината. Благодарение на тези характеристики, Samsung се е възползва от нарастващото търсене, което се създава именно от тези потребители (много от които използват няколко монитора по време на игра или при гледане на съдържание).
„Още от пускането на пазара на първия ни извит монитор през 2014 г. ние наблюдаваме как тази технология еволюира, за да се превърне в новия стандарт както за геймърите, така и за потребителите, търсещи домашно забавление“, каза Сеог-ги Ким, старши вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics. „С увеличаването на популярността на извитите монитори ние приветстваме предизвикателството да развиваме дизайна и възможностите на нашите монитори, за да предложим нови нива на комфорт и забавление. Да достигнем 1 милион продажби ни носи голяма радост и ние ще се стремим да разработим и въведем много нови и иновативни технологии през следващите няколко години“.
Подобренията на извитите монитори на Samsung включват въвеждането на по-ясно изразена извивка на всеки от новите модели, без това да нарушава техния стилен и рафиниран дизайн. През януари 2015 г. Samsung представи втория си извит монитор – 34-инчовия SE790C, с радиус на извивката 3000R. Най-новите извити монитори - CF591 (27-инчов модел) и CF390 (23.5 и 27-инчови модели), допълнително разширяват визуалните възможности с първата в индустрията извивка с радиус 1800R.
За Контакти:Мартин Маев
Proximity Sofia за Samsung
T: 02/ 865 11 38
@: martin.maev@proximitysofia.com |
|