|
|
| 28 Април 16, 15:20
/ Автор: Chapter 4 България
|
Lavazza избра Chapter 4 за своя официална ПР агенция в България |
Oт 2016 г. Chapter 4 България е избрана да се грижи за имиджа в България на един от най-големите производители на кафе в света – Lavazza. |
LAVAZZA избра CHAPTER 4 за свой партньор в България
Chapter 4 България, част от регионалната мрежа Chapter 4 - ексклузивен партньор на PR агенция Burson-Marsteller, има удоволсвието да работи с нов клиент - един от най-големите производители на кафе в света LAVAZZA. Chapter 4 е избрана да се грижи за имиджа на компанията в България от 2016 г.
В партньорство с Burson-Marsteller Италия и екипа на Lavazza, Chapter 4 България ще отговаря за разработването на цялостен комуникационен план с локални PR активности, които целят разпознаваемост, позициониране и установяването на Lavazza като една от най-добрите компании за кафе на българския пазар и като единствения истински "експерт на автентично италианско кафе със 120 години опит и носител на италианската страст, предлагащ уникално наследство и цялата гама от различни продукти от кафе".
Chapter 4 България ще приложи интегрирания комуникационен план, който включва медии и блогъри, както и разработването на конкретни проекти, които да достигнат до желаната аудитория.
Lavazza е основана през 1895 г. и днес е шестият по големина производител на кафе в света, с широка гама от над 400 продукта. Lavazza е емблематична световна марка италианско кафе и е собственост на една фамилия цели 120 години, в продължение на четири поколения. Работейки в повече от 90 страни, чрез мрежа от филиали и дистрибутори, днес Lavazza изнася около 55% от продукцията си кафе.
Burson-Marsteller днес е една от основните агенциии за комуникацията и връзки с обществеността в света, част от мрежата Young & Rubicam и WPP - най-голямата международна група за комуникация и реклама.
За контакт:
Весела Савова
Chapter 4 Bulgaria
Тел: +359 (2) 85 05 821
Моб.: +359 877 619 010
E-Mail: v.savova@chapter4.bg
За Контакти:Весела Савова
Източник: www.chapter4.bg |
|