Над 52 000 лв. бяха събрани от концерта „Звезди пеят за България“, организиран от BILLA България. Концертът се проведе на 31 май в зала „Арена Армеец“ пред близо 9000 зрители. Всички постъпления от благотворителното събитие бяха преведени по сметката на Национален парк-музей „Шипка–Бузлуджа“ за реставрацията на Паметника на връх Шипка.
В края на август към дарението от над 52 000 лв. ще бъде прибавена и сумата, събрана от останалите инициативи от кампанията на BILLA „Ние обичаме България“ – продажбата на брандирани тениски с едни от най-емблематичните български туристически обекти, както и 1% от продажбите на всички сертифицирани по БДС български млечни храни в магазините на веригата. Всички средства ще бъдат използвани за реставрацията и реновацията на Паметника на свободата на връх Шипка.
Само преди месец на една сцена застанаха едни от най-обичаните български изпълнители. „Сигнал“, D2, Веселин Маринов, Тони Димитрова, Поли Генова, LaTiDa и „Бон-Бон“, Нели Рангелова, Панайот Панайотов, Мариана Попова, Преслава Пейчева и Веси Бонева се включиха безвъзмездно в инициативата и заявиха подкрепата си за възстановяването на паметника заедно с над 9000 българи, посетили грандиозното събитие.
„Изключително сме щастливи, че толкова много българи подкрепиха каузата на концерта, а и цялата кампания. Заедно успяхме да докажем, че можем да се обединим и да направим повече в името на България. Събраните средства вече са преведени по сметката на НПМ „Шипка–Бузлуджа“ и ще помогнат за възстановяването на един истински български символ, какъвто е Паметникът на свободата на връх Шипка. Благодаря на всички, които повярваха в кампанията и я подкрепиха“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.
Националната кампания „Ние обичаме България“, част от която бе концертът, ще се провежда всяка година и ще подкрепя различни туристически обекти, нуждаещи от неотложна поддръжка и защита. Зад инициативата застанаха и Министерството на културата, Министерството на туризма, Министерството на земеделието и храните, Министерството на младежта и спорта и Столичната община.
Всеки желаещ да подкрепи кампанията „Ние обичаме България“ може да го направи и като преведе средства по сметката на Национален парк-музей „Шипка–Бузлуджа“:
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК
клон Казанлък
бул. „Розова долина“ № 4
НПМ „Шипка–Бузлуджа“
BG25UNCR96603184097010
UNCRBGSF
REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на над 41 000 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 7 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна. В Австрия и в други страни REWE International AG е назначила над 75 500 души в около 3600 магазина. През 2015 г. генерираният оборот на компанията възлиза на 12,54 млрд. евро.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.
На Европейските бизнес награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.
Според независимо проучване от швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.
Веригата е представена в 35 града в страната със 103 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.
BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.
Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.
Източник: M3 Communications Group, Inc. |