Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента / Търговия

Вземи в gLOG
07 Юли 16, 10:43 / Автор: M3 Communications Group, Inc.
BILLA е любимата верига за пазаруване на българите
Това сочат резултатите от годишната класация ЛЮБИМИТЕ МАРКИ 2016 г.
BILLA България е любимата търговска верига за пазаруване на българите. Това показаха резултатите от единствената потребителска класация у нас – ЛЮБИМИТЕ МАРКИ 2016 г. По данни на организаторите близо 30 000 души са взели участие в класацията, номинирайки предпочитаните от тях брандове. BILLA е посочена от потребителите като най-предпочитаната търговска верига в България.

„За разлика от други класации ЛЮБИМИТЕ МАРКИ не разчита на жури при номинациите – те са основани единствено на потребителските предпочитания. Ето защо за целия екип на BILLA България това е едно от най-значимите признания, които можем да получим от нашите клиенти“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Това е поредното признание за бранда от страна на българските потребители, след като наскоро те отсъдиха три златни отличия за най-високо качество на BILLA в България в независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS. Трите медала QUDAL – QUality meDAL, бяха отредени от потребителите в категориите: „Пресни плодове и зеленчуци“, „Прясно месо“ и програмите за лоялност на веригата.


ЛЮБИМИТЕ МАРКИ е единствена по рода си потребителска класация в България. Тя се провежда за шеста поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие. Инициативата е уникална потребителска класация, основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.


REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на над 41 000 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 7 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна. В Австрия и в други страни REWE International AG е назначила над 75 500 души в около 3600 магазина. През 2015 г. генерираният оборот на компанията възлиза на 12,54 млрд. евро.

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България е сред първите 30. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване от швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 35 града в страната със 103 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

За Контакти:M3 Communications Group, Inc.


Източник: M3 Communications Group, Inc.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.0929