|
|
| 05 Юли 16, 10:54
/ Автор: M3 Communications Group, Inc.
|
Доброволци от L’Oreal зарадваха децата от домa в Долна баня |
Компанията подкрепя обществено значима кауза за 7-а поредна година |
Служителите на L’Oreal организираха истински празник за децата, лишени от родителска грижа, в дом „Констанца Ляпчева“ в Долна баня. Доброволците на компанията посветиха ежегодния си ден на доброволен труд на малчуганите и участваха в редица активности с цел да ги зарадват.
С помощта на децата служителите подобриха условията в градината и двора на дома, боядисаха пейките и беседката в двора, декорираха дома празнично и приготвиха вкусен обяд. Доброволците на L’Oreal изненадаха децата и с разнообразни подаръци, сред които аксесоари за спортни игри, персонализирани чаши, козметични продукти, дрехи и обувки.
По време на доброволческия ден се състояха и два интересни уъркшопа – „Ритуали за красота“ и „Успешни истории“. Експертите на компанията дискутираха с децата важни теми, засягащи самочувствието и успеха, и споделиха лични вдъхновяващи истории, с които ги мотивираха да не спират да следват мечтите си.
„Много благодаря на служителите на L’Oreal, че решиха да споделят този ден с децата. Отзивчивостта, позитивизмът и вниманието, с които подходиха към нашите възпитаници, всички изненади, които им бяха подготвили, и ценните им съвети направиха деня неповторим празник за децата“, коментира Милена Мачканова, директор на дом „Констанца Ляпчева“.
Събитието е част от ежегодната доброволческа кампания на L’Oreal – Citizen Day, която се провежда за 7-а поредна година. Проектът цели да заяви ангажираността и солидарността на компанията към обществено значими каузи, като всяка година служителите се включват и подпомагат лично избраните инициативи. Миналата година над 25 000 служители от 62 страни взеха участие в благотворителните дейности, а тази година се очаква броят на служителите да е много по-голям.
„За седма поредна година всеки служител на L’Oreal ще има възможност да допринесе за каузата на компанията. Заедно можем да повлияем положително на света около нас. Проектът мотивира служителите ни и е полезен за общностите“, сподели Жан-Пол Агон, председател и изпълнителен директор на L'Oreal и инициатор на проекта.
Досега служителите на компанията в България са участвали в различни доброволчески дейности, сред които реконструкция на софийски училища, реновиране на паркове, подобряване на градската среда и др.
За повече информация за Citizen Day 2016:
Instagram: @lorealcitizenday
Hashtag: #CITIZENDAY
За L’Oreal
L’Oreal е посветена на красотата повече от 105 години. С уникално портфолио от 32 международни, разнообразни и допълващи се марки Групата генерира продажби в размер на 25,26 милиарда евро за 2015 г., като за компанията работят 82 900 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oreal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони и търговия на дребно.
Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният научен екип от 3870 души са в ядрото на стратегията на L’Oreal, чиято цел е да отговорят на стремежа към красота по целия свят. Новата устойчива политика на L’Oreal до 2020 г. „Споделяме красотата с всички“ набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на стойността на Групата.
За повече информация, моля, посетете: www.loreal.com
За Контакти:M3 Communications Group, Inc.
Източник: M3 Communications Group, Inc. |
|